• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

کلگی پمپ ضد اسید

خانه  »  انواع پمپ اسید   »   محصولات   »   کلگی پمپ ضد اسید

کلگی پمپ ضد اسید

فروش کلگی پمپ ضد اسید در سایز های 1اینچ، 1/4 اینچ، 2 اینچ و 3 اینچ مناسب برای انواع الکتروموتور ها قیمت خرید انواع کلگی پمپ ضد اسید.

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

0
(0)

کلگی پمپ اسید یکی از قطعات مهم در پمپ ضد اسید است. ساختار و مواد به کار رفته در این قطعه به گونه است که کاملا در مقابل مواد خورنده مقاومت دارد. به بیان دیگر این قطعه به دلیل ارتباط مستقیم با اسید ها و مواد خورنده به گونه ای ساخته شده که مقاومت لازم را داشته باشد. از کاربردهای این پمپ و گلکی آن می توان به انتقال انواع اسید ها مانند اسید سولفوریک، اسید نیتریک و سایر اسید ها و مواد شیمیایی نام برد.

مواد به کار رفته در کلگی پمپ ضد اسید عبارتند از PP, PVC, PE و PTFE است. از این رو به دلیل استفاده از مواد ذکر شده در ساخت این قطعه، کاملا در ارتباط با مواد خورنده مقاومت لازم را دارد. مکانیکال سیل یا آب بند در کلگی پمپ ضد اسید از نوع NBR است. در صورت درخواست و یا خورنده بودن بیش از حد مواد می توان از سیل استیل وایتون استفاده کرد.

سایز انواع پمپ ضد اسید

به طور کلگی پمپ اسید سایزهای مختلفی جهت نصب یا کوپل بر روی انواع الکتروموتورها را دارد. تمامی این سایزها در گروه بازرگانی صنعت کار موجود و قابل ارایه است. سایزهای این پمپ عبارتند از:

  • 1 اینچ
  • 1/4 اینچ
  • 2 اینچ
  • 3 اینچ

قمیت کلگی پمپ ضد اسید

به دلیل متغیر بودن سایزهای کلگی پمپ اسید و نوع سیل آن قیمت این قطعه متغیر می باشد. جهت اطلاع دقیق از قیمت کلگی پمپ ضد اسید و مشاوره جهت خرید آن با متخصصین ما در گروه بازرگانی صنعت کار در تماس باشید. گروه بازرگانی صنعت انواع پمپ های صنعتی شامل پمپ آب صابون، پمپ های دمنده و مکنده ساید چنل، پمپ اسید را به صورت کاملا تخصصی موجود و در سراسر کشور عرضه می نماید. جهت هر گونه مشاوره و خرید این محصولات از طریق تلفن های شرکت و یا از طریق پیام رسان های داخلی و خارجی با ما در ارتباط باشید.

قمیت کلگی پمپ ضد اسید

باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است