• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

ساید چنل

خانه  »  اسلایدر صنعتی   »   الکتروموتور   »   خدمات ما   »   ساید چنل   »   صنعتی   »   محبوبترین ها   »   ساید چنل

ساید چنل

لیست قیمت فروش انواع ساید چنل بلوئر گرینکو GREENCO استریم STREAM رونتای RONTAI، استوک بلوتک جهت مشاوره و خرید تماس حاصل فرمایید.

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

5
(4)

ساید چنل چیست؟

ساید چنل (بلوئر) هوا Side Channel دستگاهی است که با توجه به طراحی پروانه و هوزینگ آن از طریق الکتروموتور که قدرت آن می تواند از نیم اسب تا 25 اسب باشد تولید جریان هوا، هم به صورت مکنده و هم به صورت دمنده می کند. فشار هوای تولید شده توسط این دستگاه بر حسب میلی بار می باشد. این دستگاه هم به صورت تک پروانه و هم به صورت دو پروانه و در دو حالت تک فاز (تا قدرت 3 اسب) و 3 فاز موجود و قابل ارایه می باشد.

ساید چنل نوعی پمپ دو طرفه می باشد که برای انتقال گازها و سیالات در فشار و دبی متغیر استفده می شود. این پمپ ها از یک یا چند پروانه شکل گرفته که به وسیله محافظی از جنس الیاژ فولاد و یا آلومینیوم از هم مجزا شده اند. عملکرد این سیستم بر اساس اصول فشار بالا و حجم پایینی است که در داخل پمپ دمنده، مکنده تولیده شده و از طریق پروانه ها به بیرون انتقال می یابد.

پروانه های ساید چنل در محفظه ای قرار قرار گرفته اند که به چندگاه و منظم تغییر جهت می دهند تا بتوانند ترکیبی از حجم و فشار بالایی برای جابجایی سیال ها ایجاد کنند. با توجه به نوع طراحی پروانه ها، سیال یا گاز از سمت ورودی این سیستم وارد وارد شده و به وسیله پروانه ها به سمت خروجی سیستم خارج می شوند.

ساید چنل چیست؟

معرفی انواع ساید چنل (بلوئر)

انواع بلوئر ساید چنل از چند نوع تشکیل شده است که می توان به تک پروانه، دو و سه پروانه اشاره کرد. انتخاب این سیستم به دلیل تفاوت در متغیر بودن پروانه ها و جنس آن می توانند بر اثر دبی، فشار و سرعت هوای خروجی تاثیر بالایی داشته باشد. برای مثال نوع دو پروانه این سیستم قابلیت این را دارد که فشاری در اندازه 750 میلی بار تولید کند در حالی که ساید چنل سه پروانه قابلیت این را دارد فشار بالاتری را ایجاد کند.

  • بلوئر ساید چنل تک پروانه: برای تولید فشار هوا در این مدل بلوئر، از یک پروانه استفاده می شود. این مدل به دلیل سادگی در ساختارش، از قیمت و حجم پایینی برخوردار می باشد و موارد استفاده از آن بسیار زیاد می باشد.
  • بلوئر دو پروانه:  برای تولید فشار هوا در این مدل بلوئر، از دو پروانه استفاده می شود. این نوع از نسبت مدل تک پروانه قدرت بیشتری دارد که معمولا برای کارهای سنگین تر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ساید چنل سه پروانه: در این مدل سه پروانه برای تشکیل هوا به کار می رود که قدرت فشار و دبی آن نسبت به دو مدلی که در بالا ذکر شده بیشتر می باشد.
انواع ساید چنل (بلوئر) ؟

بلوئر ساید چنل تک فاز

ساید چنل بلوئر تک فاز جهت تغذیه، از برق تک فاز AC220 ولت ساخته شده اند. این مدل از بلوئر ها برای مصارف کوچک با ظرفیت هوا دهی کمتری می باشد. از ساید چنل های تک فاز در محیط های کوچک و کارخانجات کوچکتر مورد استاده قرار می گیرد.

بلوئر ساید چنل سه فاز

این مدل بر خلاف نوع تک فاز از برق سه فاز تغذیه کرده و معمولا برای کارخانجات بزرگتری که ظرفیت هوادهی بیشتری لازم دارند استفاده می شود.

مشخصات فنی (بلوئر)

مشخصات فنی ساید چنل شامل موارد زیر می باشد:

  • توان: الکتروموتور ساید چنل از 0.09 کیلو وات الی 20 کیلو وات در دور 2900 RPM می باشد.
  • فشار: 50 تا 700 میلی بار (mbar) برای دمنده و همچنین 50 الی 450 (mbar) برای مکندگی.
  • دبی: دبی تولیدی (بلوئر) 20 الی 600 متر مکعب بر ساعت می باشد.
  • مدل: مدل های (بلوئر) ساید چنل به صورت تک فاز و سه فاز، تک پروانه، دو و سه پروانه موجود و قابل ارایه می باشد.
  • مصرف انرژی: به دلایل داشتن موتورهایی با توان پایین و کارای بالا، بلوئر دارای مصرف انرژی پایینی می باشد.

اجزای (بلوئر)

اجزا ساید چنل شامل موارد زیر می باشد.

  • الکتروموتور :  الکتروموتورها از اجزای مهم در بیشتر دستگاه ها هستند نیروی محرکه موجود را برای به چرخش درآوردن پروانه های محصول ایجاد می کند.
  • پروانه : پروانه ها در ساید چنل معمولا جنسی از آلومینیوم داشته و نقش مهمی چون ایجاد فشار هوا و جا به جایی سیال را بر عهده دارند و بهتر است بدانید که هر چقدر تعداد پروانه های این سیستم بیشتر باشد، فشار هوای بیشتری نیز ایجاد می کنند.
  • هوزینگ : قسمتی که پروانه ها در آن قرار می گیرند را هوزینگ می گویند.
  • لوله ورودی : مجرای ورودی سیال تاثیر بسیاری در دبی تولیدی دارد و سیال از طریق آن وارد هوزینگ ساید چنل می شود و به پروانه ها می رسد.
  • لوله خروجی : برای خروجی هوا، تحت فشار ایجاد شده توسط این محصول نیز از اجزای مهم به شمار می آید که علاوه بر لوله خروجی به آن اگزوز نیز می گویند.

 کاربردهای ساید چنل (بلوئر)

گستردگی زیادی از ساید چنل در صنعت های مختلف وجود دارد در ادامه این مطلب شما را با انواع کاربرد این سیستم در صنایع مخلف آشنا خواهیم کرد.

صنایع خوردو سازان

از ساید چنل بلوئر در صنایع خودرو سازی در بسیاری از خط تولید خوردرو به کار می رود. مراحلی مانند رنگ آمیزی که احتیاج به تولید فشار هوای بالای جهت تونل های رنگ آمیزی برای رنگ بدنه خوردو استفاده می شود.

پرورش ماهی و سایر آبزیان

یکی از کاربردهای مهم ساید چنل در صنایع پرورش ماهی و آبزیانی مانند انواع میگو می باشد. در صنعت تولید و پرورش آبزیان نیاز به رساندن هوا در استخر ها و مخزن ها برای ایجاد شرایط خوب جهت زیستن آبزیان استفاده می شود.

سیستم های تصفیه خانه فاضلاب

ساید چنل یکی از سیستم های پر اهمیت در تصفیه خانه می باشد. عمل رسانده هوا در سیستم تصفیه فاضلاب کاربرد بالایی دارد.

کاربرد ساید چنل (بلوئر)

نکات مهم قبل از خرید ساید چنل

برای خرید ساید چنل بلوئر جهت استفاده در موارد صنعتی و یا مصارف خانگی، می‌تواند به دلیل تنوع این محصول و تفاوت در کیفیت و عملکرد آن، برای خریدار می تواند چالش های زیادی در پی داشته باشد. به چند نکته قبل از خرید این محصول باید توجه کرد:

  • نوع، برند و سایز ساید چنل: قبل از خرید این محصول باید نوع و ابعاد آن رادر نظر بگیرید.
  • قدرت الکتروموتور و توان آن: قدرت و توان الکتروموتور یکی از مهمترین عامل این محصول می باشد. پس قبل از خرید آن را طبق نیاز خود بررسی کنید.
  • قیمت محصول: قیمت خرید (بلوئر) یکی از نکات مهم قبل از خرید آن می باشد. پس حتما در مورد قیمت و نوع برند آن مطالعه داشته باشید.

نحوه انتخاب بلوئر ساید چنل

جهت انتخاب بلوئر ساید چنل باید چندین عامل را در نظر گرفت. برای تعین دبی مورد نیاز باید سه فاکتور اندازه پروانه، تعداد پروانه و توان موتور را در نظر گرفت. پس از آن بر اساس نسبت با عملیات ضرب این موارد دبی کامل تجهیز محاسبه می شود. هر چقدر دبی دستگاه بالاتر باشد بر روی قیمت بلوئر اضافه می گردد.

مزایای خرید بلوئر

از مزایای خرید بلوئر ساید چنل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جابجایی و حمل نقل آسان :  ساید چنل به دلیل داشتن حجم کم و وزن پایین حمل و نقل راحتی را دارا می باشد.
  • استهلاک پایین و راندمان بالا: این محصول به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت خوب، استهلاک پایین و راندمان بالایی را دارند.
  • آلودگی صوتی حداقلی: بلوئرها به دلیل کارکرد آهسته و بی صدا، آلودگی صوتی کمتری را در محیط اطراف ایجاد می کند.

انواع برند های بلوئر ساید چنل

برندهای زیادی از ساید چنل موجود و قابل ارایه در بازار می باشد. از محبوبترین و پر فروشترین این برندها که در گروه بازرگانی موجود می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • گیرینکو
  • زیمنس
  • استریم
  • رونتای
  • پالما
  • بوش آلمان

گروه بازرگانی صنعت کار مفتخر است که انواع برند های ساید چنل (بلوئر) را در تهران و سایر شهرستانها با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ارایه نماید. در ادامه این مطلب شما را با ویژگی های برندهایی که در این مجموعه به فروش میرسد آشنا مینماییم.

ساید چنل گرینکو

ساید چنل (بلوئر) یا پمپ دمنده مکنده شرکت گرینکو greenco از تنوع بالایی برخوردار بوده و در دو حالت سه فاز و تک فاز موجود و قابل ارایه در گروه صنعت کار می باشد. از این محصول هم در حالت دمندگی (بلوئر) و هم در حالت مکندگی (وکیوم) می توان استفاده کرد. 

این محصول از سایز یک الی چهار اینچ تولید می شود. در برخی از مدل های این محصول پروانه تجهیز را باریکتر می سازند که باعث کاهش فشار و افزایش دبی تولیدی می شود. این ویژگی آن را از سایر رقبا در بازار متمایز می کند.

گرینکو توانایی تولید ظرفیت 2500 متر مکعب بر ساعت و فشار 1400 میلی بار را دارد که به نوعی تمام نیازهای مصرف کنندگان را تامین خواهد کرد.

از انواع بلوئر گرینکو می توان به مدل های: 2RB Series ,4RB Series ,GHBH/GHBG SeriesGH Series اشاره کرده که در ادامه مطلب جز به جز این مدل ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

 بلوئر ساید چنل گرینکو GREENCO

بلوئر استریم STREAM

یکی از قابلیت های مهم پمپ دمنده یا ساید چنل استریم STREAM که می توان به آن شاره کرد. مکنده و دمنده بودن آن می باشد. سایز ورودی و خروجی این محصول 1تا 4 اینچ بوده، و قدرت موتور آن بسته به فشار و دبی مورد نیاز از 37 صدم تا 20 کیلو وات انتخاب شده است. دبی تولیدی آن 60 الی 630 متر مکعب بر ساعت و فشار تولیدی 100 الی 600 میلی بار در حالت دمش و 100 الی 400 میلی بار در حالت مکش می باشد.

از کاربردهای ساید چنل استریم می توان به مواردی نظیر انتقال مواد، صنایع خوردروسازی، صنایع نساجی، تصفیه خانه های آب و فاضلاب و مواد خوراکی اشاره کرد. همچنین سایز ورودی و خروجی این محصول از 1 اینچ الی 4 اینچ و دبی آن از 60 الی 630 متر مکعب بر ساعت می باشد. از مزایای این تجهیز می توان به راندمان بالا در هنگام کارکرد، قیمت مناسب جهت خرید، تنوع در مدل، پایین بودن وزن اشاره کرد.

ساید چنل بلوئر استریم STREAM

بلوئر رونتای RONTAI

ساید چنل بلوئر رونتای RONTAI در دو حالت تک پروانه و دو پروانه با ظرفیت های مختلف و تنوع بالا ارایه می شود. که می تواند سیال هوا را در فشار و دبی مختلف ایجاد کند. در حالت دمش این محصول، فشار تولیدی 50 تا 700 میلی بار و در حالت مکش 50 تا 450 بار می باشد. دبی آن 20 الی 600 متر مکعب در ساعت و توان موتور این محصول از 2 دهم تا 20 کیلو وات می باشد.

این محصول می تواند در دو حالت مکنده و دمنده به صورت دایم کار کرده و در صورت سرویس های به موقع می تواند طول عمر بالایی داسته باشد.

RONTAI

اجزای ساید چنل رونتای

در مورد اجزای ساید چنل رونتای می توان به پروانه آن اشاره کرد که معمولا جنسش از آلومینیوم می باشد. هوزینگ یا پوسته آن به این صورت است که پروانه داخل آن میچرخد. ساختار این پوسته درخنک کردن پروانه به وسیله محیط تاثیر مستقیم را دارد. الکتروموتور آن وظیفه تولید نیروی محرکه مورد نیاز جهت چرخش پروانه را تامین می کند. اکثرا پروانه این محصول بر روی شفت الکتروموتور سوار شده و هم سرعت آن می چرخد که دور آن 2900 دور در دقیقه می باشد.

این محصول لوله ورودی هوا یا گاز را از داخل عبور داده، سایز این لوله تاثیر مستقیم بر روی مقدار دبی تولیدی دارد. همچنین می توان بر روی قسمت ورودی این مجرا از فیلتری که باعث می شود ذرات جامد وارد نشوند استفاده کرد. این کار راندمان و ضریب اطمنیان دستگاه را بالا می برد. لوله خروجی یا اگزوز وظیفه خارج کردن هوا را از هوزینگ به محیط بیرون بر عهده دارد.

ساید چنل زیمنس

ساید چنل زیمنس (Siemens) ساخت کشور آلمان بوده و دارای بالاترین سطح کیفیت و کارایی است.  این محصول از مقاوم ترین بلوئرها در مقابل عوامل محیطی بوده که به دو صورت دمنده مکنده موجود و قابل عرضه می باشد. ورودی و خروجی این محصول از 1 اینچ الی 4 اینچ بوده همچنین توان تولید دبی 40 الی 2500 متر مکعب را دارد. از کاربردهای این محصول می توان به استفاده در صنایع نساجی، صنعت خوردرو سازی، صنایع بسته بندی و موارد دیگر اشاره کرد.

نکات ایمنی در هنگام کار با ساید چنل

ساید چنل هم مثل سایر تجهیزات صنعتی دیگر در هنگام فعالیت نکاتی دارد که در هنگام کار باید به آنها توجه کرد. در فهرست زیر به چند نکته ایمنی در هنگام کار این تجهیز می پردازیم.

  • جلوگیری از ورود زرات، اجسام و سنگریزه که باعث پروانه می شود.
  • بهترین زمان سرویس و چک کردن دستگاه هنگام خاموش بودن آن می باشد.
  • پس از خاموش شدن سیستم از لمس کردن دستگاه اکیدا خودداری فرمایید زیرا تجهیز دمای بالایی دارد.
  • در صورتی که دبی هوای خارج شده زیادتر از دبی مورد نیاز باشد، باید این مقدار بار اضافی را با استفاده از شیر، قبل از ورود به سیستم خارج کرد.

کاربرد ساید چنل چیست؟

از کاربردهای ساید چنل می توان به استفاده در صنایع پزشکی، پرورش ماهی، سیستم های وکیوم و بسته بندی ، سیستم های خشک کن و هوادهی می باشد.

قیمت ساید چنل؟

با توجه به تنوعی که در ساید چنل بلوئرهای صنعتی وجود دارد، قیمت تمامی محصولات با  یکدیگر متفاوت است و همچنین این قیمت‌ها روزانه در حال تغییر و به روز رسانی می باشد، شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید این محصول به صورت کاملا مطمئن با مشاوران گروه صنعت کار تماس حاصل فرمایید.

 قیمت انواع بلوئر ساید چنل

برای مشاوره انتخاب نوع محصول مورد نظر و قیمت آن با کارشناسان گروه صنعت کار تماس حاصل فرمایید.

tel : 021-33933474

tel : 021-33950820

بابت شرایط گارانتی و ضمانت محصول با متخصصین گروه صنعت کار تماس حاصل فرمایید.

باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 4

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

  1. مدرسی گفت:

    سلام ساید چنل گرینکو موجود دارین

    1. admin گفت:

      سلام بله موجود هستش

  2. حمید گفت:

    سلام وقت بخیر
    ساید چنل گرینگو ۱ کیلو وات موجود هست؟ قیمت هم اعلام بفرمایید ممنونم

    1. admin گفت:

      سلام
      بله موجود می باشد

  3. حامد گفت:

    سلام وقت بخیر
    ساید چنل گرینکو ۱و نیم کیلو وات موجود هست او اینکه قیمت هم اعلام کنید ممنون

    1. admin گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر باشه
      بله موجود هست جهت استعلام قیمت تماس حاصل فرمایید

دیدگاه ها:

نظرات برای این صفحه بسته هستند...

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است