• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

سمپاش زنبه ای

خانه  »  اسلایدر کشاورزی   »   سمپاش   »   کشاورزی   »   سمپاش زنبه ای

سمپاش زنبه ای

قیمت فروش انواع سمپاش زنبه ای برقی و بنزینی با پمپ 45 بار و 150 بار. با موتور 7/5 و 15 اسب بخار روبین ، لوشانگ ، رینهو پاور

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

0
(0)

سمپاش زنبه ای شامل یک الکتروموتور بنزینی یا برقی ، پمپ پیستونی ، شیلنگ فشار قوی و نازل بوده که همگی این لوازم بر روی یک شاسی فلزی ، که شاسی آن در دو مدل چرخدار و ثابت موجود می باشد. اکثر سمپاش های زنبه ای موجود در بازار بدون چرخ می باشد که با قرار دادن آن در یک مکان ثابت و وصل کردن آن به مخزن سم، می توان عملیات سم پاشی را به سهولت انجام داد.

از این مدل سم پاش در گلخانه ها ، دامداری ها ، و مزارع برای کشتن افات و حشرات استفاده می شود

مشخصات فنی سم پاش زنبه ای

در زمین های کشاورزی و باغ هایی که احتیاج به حجم سم پاشی بالایی دارند و امکان استفاده از سم پاش تراکتوری و پشت تراکتوری و همچنین سم پاش توربینی در آن ها نیست، بهترین گزینه برای سم پاشی استفاده از سمپاش زنبه ای است که قابل حمل می باشد.

همانطور که گفته شد، سمپاش زنبه ای، سم پاشی قابل حمل بوده که موتور، پمپ و تجهیزات آن بر روی یک شاسی سوار شده و فاقد مخزن همراه است.این مدل سم پاش موجود در باغ یا زمین زراعی وصل می شود و سم یا هر محلول دیگر را از آن مکش کرده تا از طریق شلنگ خروجی و نازل بر روی گیاهان اسپری شود.

 برای استفاده از این سم پاش محدودیتی در قبال استفاده از اندازه ی مخزن نداریم. در باغ هایی که امکان تردد وانت بین ردیف کاشت درختان وجود دارد، می توان سمپاش زنبه ای را به همراه مخزن پشت وانت سوار کرده، در سطح باغ به حرکت درآورد و درختان را سم پاشی کرد. 

سمپاش زنبه ای

سم پاش برقی و بنزینی

این مدل در دو نوع برقی و بنزینی تولید می شود که در نمونه ی برقی آن یک الکتروموتور تک فاز یا سه فاز وجود دارد.مدل بنزینی آن معمولا از یک موتور 5 تا 7.5 اسب بخار استفاده می شود که نمونه ی 5 اسب بخار آن متداول تر است. در مزارع وسیع و باغ های بزرگ که دسترسی به برق در همه نقاط آن آسان نیست، استفاده انوع بنزینی رواج بیشتری دارد.


باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام

برای مشاوره انتخاب نوع محصول مورد نظر و قیمت آن با کارشناسان گروه صنعت کار تماس حاصل فرمایید.

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

برچسب‌ها:,

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است