• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

پمپ آب صابون برینکمن آلمان BRINKMANN

خانه  »  اسلایدر صنعتی   »   پمپ آب صابون   »   صنعتی   »   پمپ آب صابون برینکمن آلمان BRINKMANN

پمپ آب صابون برینکمن آلمان BRINKMANN

قیمت فروش پمپ آب صابون برینکمن آلمان و انواع پمپ آب صابون میکسان , مز چک و موتوژن در جهت مشاوره و خرید محصول تماس حاصل فرمایید

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

پمپ آب صابون برینکمن ساخت کشور آلمان بوده و یکی از بهترین انواع پمپ های خنک کننده دستگاه های CNC موجود در بازار می باشد .

BRINKMANN یک شرکت موفق، متوسط و خانوادگی است که در Werdohl مستقر است. این شرکت دارای شعبه هایی در ایالات متحده آمریکا و ژاپن است.

BRINKMANN طیف وسیعی از پمپ های خنک کننده را در دسترس شما قرار می دهد. در هر مورد، راه حل ویژه برنامه و مشتری محور در مرکز توجه قرار می گیرد. علاوه بر این، یک سیستم طراحی مدولار که به خوبی فکر شده است، پیاده سازی را امکان پذیر می کند که از نظر فنی بسیار پیچیده و همچنین بسیار مقرون به صرفه است.

کیفیت را می توان از قبل برنامه ریزی کرد، آزمایش و اجرا کرد. به همین دلیل است که تمام مراحل فرآیند تولید با استفاده از آخرین تکنیک های اندازه گیری نظارت می شود. علاوه بر این، این تیم متخصصانی را آموزش داده است که تمام پارامترهای مربوط به تولید را نظارت می کنند.

کاربرد پمپ آب صابون برینکمن

این پمپ مانند سایر برندهای آن در انواع ماشین های ابزار محور، دستگاههای تراش و سنگ زنی و برش شیشه و انواع برش سنگ و سرامیک، انواع دریل های صنعتی و اره های نواری، دستگاههای حکاکی شیشه و فلز و سنگ ، به منظور روان کاری ، خنک سازی و کاهش اصطکاک استفاده میگردد.

پمپ آب صابون بریکمن

مشخصات این پمپ

پمپ آب صابون برینکمن مطابق با سیستم مدیریت کیفیت EN ISO 9001 تولید می شود. پایه های این پمپ از 12 سانتی متر تا 50 سانتی متر و دارای قدرت 100 وات تا 4 کیلو وات و به صورت سه فاز موجود و قابل ارایه می باشد.


جهت طرح هر گونه سوال، راهنمایی، کارشناسی، اطلاع از لیست قیمت و … از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید. گروه بازرگانی صنعتکار آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

tel : 021-33933474

tel : 021-33950820

باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید.

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است