• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

پمپ آب صابون موتوژن

خانه  »  اسلایدر صنعتی   »   پمپ آب صابون   »   صنعتی   »   پمپ آب صابون موتوژن

پمپ آب صابون موتوژن

قیمت فروش پمپ آب صابون موتوژن تک فاز و سه فاز و انواع پمپ آب صابون مز چک برینکمن آلمان و میکسان ترکیه جهت سفارش و مشاوره تماس بگیرید.

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

پمپ آب صابون موتوژن جهت خنک سازی و کاهش اصطکاک در انواع ماشین آلات، دستگاههای تراش و سنگ زنی و برش شیشه و انواع برش سنگ و سرامیک، انواع دریل های صنعتی مورد استفتده قرار می گیرد.

شرکت موتوژن به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده الکتروموتور در منطقه خاورمیانه در سال ۱۳۵۲ با نام گلد الکتریک تاسیس شد و در سال 1354 به موتوژن تغییر نام داد و در حال حاضر بیش از ۲ ميليون دستگاه انواع الکتروموتورهای تک فاز و سه فاز با کاربردهای صنعتی و خانگی را مطابق با استانداردهای جهانی نظیر IEC و NEMA و DIN تولید و به بازارهاى مصرف عرضه مى کند که یکی از محصولات موفق این شرکت پمپ آب صابون می باشد.

پمپ آب صابون موتوژن

این شرکت با اتکا به نیم قرن تجربه، تکنولوژی مدرن، پرسنل مجرب و توانمندیهای تولیدی خود قادر است که طیف وسیعی از انواع الکتروموتورهای سه فاز، تک فاز و الکتروموتور های خاص را بنا به درخواست مشتری طراحی وتولید کند. شرکت موتوژن علاوه بر تامين نياز بازار داخلی ايران، محصولات خود را به کشورهای همجوار منطقه، اروپا و آفريقا صادر می کند.

الکتروپمپ آب صابون جزو پمپ های عمودی سانتریفیوژ است که به دو شکل تک فاز و سه فاز با بدنه ای از جنس چدن یا استیل و یا پلاستیک ساخته شده است و طراحی پروانه آن با متریال پلاستیک صورت گرفته است.

پمپ آب صابون

مشخصات فنی پمپ آب صابون موتوژن

  • دارای سه فاز و تک فاز
  • پایه ها : در اندازه های 8، 11، 14 سانتی متر
  • قدرت این پمپ ها در تمامی مدل ها 90 وات می باشد.

لیست قیمت

جهت طرح هر گونه سوال، راهنمایی، کارشناسی، اطلاع از لیست قیمت و … از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با ما در تماس باشید. گروه بازرگانی صنعتکار آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

tel : 021-33933474

tel : 021-33950820

باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید.

اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است