• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

پمپ ضد اسید چیست؟

خانه  »  بلاگ   »   پمپ ضد اسید چیست؟

پمپ ضد اسید چیست؟

0 (0) پمپ پلیمری یا پمپ ضد اسید نوعی پمپ است که برای انتقال سیالات اسیدی و خورنده طراحی شده است. این پمپ ها از مواد مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده اند و می توانند در دماها و فشارهای بالا کار کنند. از کابرد این پمپ ها می توان به صنایع مختلفی از جمله […]

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

0
(0)


پمپ پلیمری یا پمپ ضد اسید نوعی پمپ است که برای انتقال سیالات اسیدی و خورنده طراحی شده است. این پمپ ها از مواد مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده اند و می توانند در دماها و فشارهای بالا کار کنند. از کابرد این پمپ ها می توان به صنایع مختلفی از جمله نفت و گاز، پتروشیمی، شیمیایی، غذایی، دارویی و آب و فاضلاب اشاره کرد. همچنین برای انتقال طیف گسترده ای از سیالات اسیدی، از جمله اسید سولفوریک، نیتریک، کلریدریک، فسفریک و استیک استفاده می شوند.

انواع پمپ ضد اسید

پمپ ضد اسید در انواع مختلف از جمله پمپ های سانتریفیوژ، پمپ های دنده ای، پمپ های پیستونی و پمپ های دیافراگمی موجود هستند. انتخاب نوع پمپ مناسب به عوامل مختلفی از جمله نوع سیال، دمای سیال، فشار سیال و شرایط عملیاتی بستگی دارد. از ویژگی های این پمپ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

انواع پمپ ضد اسید
  • مقاومت در برابر خوردگی: این پمپ ها باید از موادی ساخته شوند که در برابر خوردگی سیالات خورنده مقاوم باشند. مواد معمولی که برای ساخت کلگی این پمپ ها استفاده می شوند عبارتند از پلی پروپیلن، پلی وینیل کلراید (PVC)، پلی اتیلن (PE)، تفلون (PTFE) و پلی ونیلیدن فلوراید (PVDF).
  • عملکرد: این پمپ ها باید بتوانند سیالات خورنده را با دبی و فشار مورد نیاز انتقال دهند.
  • ایمنی: پمپ های ضد اسید باید ایمن باشند و از نشت سیالات خورنده جلوگیری کنند.

الکتروموتور پمپ

الکتروموتور کوپل شده بر روی این پمپ ها از نظر برند و توان انواع مختلفی دارند. این پمپ معمولا به صورت نیم اسب، یک اسب، دو اسب و سه اسب بسته به کاربرد در انتقال تولید و عرضه می شوند. از برندهای پمپ اسید می توان به انواع چینی و ایرانی که بهترین آنها موتوژن تبریز است اشاره کرد. تمامی انواع این پمپ در گروه بازرگانی صنعت کار موجود و با بهترین قیمت در سراسر کشور قابل عرضه است.

گروه بازرگانی صنعت کار با بیش از چندین دهه تجربه در زمینه فروش تجهیزات صنعتی، پمپ های صنعتی و خانگی فعالیت دارد. از نمونه پمپ های صنعتی که در این مجموعه عرضه می شود را می توان به موارد اشاره کرد.

جهت اطلاع از لیست قیمت اقلام ذکر شده با همکاران ما در گروه بازرگانی صنعت کار در تماس باشید.

باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است