• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

کاربرد ساید چنل

خانه  »  بلاگ   »   کاربرد ساید چنل

کاربرد ساید چنل

کاربرد ساید چنل بلوئر در انواع صنایع نظیر تهویه مطبوع و استخرهای پرورش ماهی انواع برندهای مطرح ساید چنل بلوئر

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

0
(0)

ساید چنل بلوئر یک پمپ مکنده و دمنده هوا یا گاز است که به روش گریز از مرکز کار می کند و کاربرد زیادی دارد. این بلوئر با استفاده از یک پروانه، هوا یا گاز را با فشار بالا مکش یا دهش می کند. ساید چنل بلوئر در دو نوع تک پروانه، دو پروانه و سه پروانه تولید و عرضه می شود. ساید چنل بلوئرها کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارد. از جمله کاربردهای این تجهیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هوادهی در سیستم های تصفیه فاضلاب
  • حذف گازهای فرار
  • هوادهی و اکسیژن رسانی در حوضچه های پرورش ماهی
  • تلاطم و اختلاط مواد در صنایع مختلف
  • تهویه مطبوع
  • جارو برقی های صنعتی

در ادامه به توضیح برخی از این کاربردها خواهیم پرداخت:

هوادهی در سیستم های تصفیه فاضلاب

یکی از مهم ترین کاربرد بلوئر، هوادهی در سیستم های تصفیه فاضلاب است. در این سیستم ها، هوادهی به منظور افزایش سطح تماس بین فاضلاب و هوا انجام می شود. این امر باعث می شود که باکتری های هوازی موجود در فاضلاب، مواد آلی موجود در آن را تجزیه کنند. ساید چنل بلوئر به دلیل قابلیت تولید فشار بالا، می تواند هوادهی را به طور موثری در سیستم های تصفیه فاضلاب انجام دهد.

حذف گازهای فرار

ساید چنل بلوئر می تواند برای حذف گازهای فرار از محیط نیز استفاده شود. این امر به ویژه در صنایعی که گازهای سمی یا خطرناک تولید می کنند، اهمیت دارد. ساید چنل بلوئر به دلیل قابلیت تولید فشار بالا، می تواند گازهای فرار را از محیط به طور موثری حذف کند.

هوادهی و اکسیژن رسانی در حوضچه های پرورش ماهی

یکی دیگر از کاربرد ساید چنل بلوئر هوادهی و اکسیژن رسانی در حوضچه های پرورش ماهی است. این امر باعث می شود که ماهی ها و آبزیان از اکسیژن کافی برخوردار باشند و رشد بهتری داشته باشند. ساید چنل بلوئر به دلیل قابلیت تولید جریان هوای بالا، می تواند برای هوادهی و اکسیژن رسانی در حوضچه های پرورش ماهی بزرگ نیز استفاده شود.

کاربرد ساید چنل در هوادهی و اکسیژن رسانی در حوضچه های پرورش ماهی

کاربرد تهویه مطبوع

یکی دیگر از کاربرد ساید چنل بلوئر استفاده این تجهیز در تهویه مطبوع است. این بلوئر می تواند هوا را با فشار بالا به داخل کانال های تهویه مطبوع دمیده و باعث تهویه هوا در محیط شود. ساید چنل بلوئر به دلیل قابلیت تولید جریان هوای بالا، می تواند برای تهویه مطبوع محیط های بزرگ نیز استفاده شود.

برندهای مطرح ساید چنل

از برندهای مطرح ساید چنل برای کاربرد در انواع صنایع می توان به ساید چنل گرینکو، استریم، زمینس و کالمو اشاره کرد. تمامی این برندهای با بهترین قیمت و کیفیت در گروه بازرگانی صنعت کار موجود و قابل عرضه می باشد.


باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است