• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

موتور فن کویل سیریپات siripat تایلندی

خانه  »  انواع موتور فن کویل   »   موتور فن کویل سیریپات siripat تایلندی

موتور فن کویل سیریپات siripat تایلندی

فروش موتور کویل سیریپات تایلندی تک شفت و دو شفت مناسب برای انواع فن کویل های زمینی، سقفی 400 , 600 CFM قیمت خرید موتور فن کویل سیریپات

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

0
(0)

موتور فن کویل سیریپات یکی از انواع موتور فن کویل ساخت کشور تایلند است. این مدل از موتور فن کویل شباهت زیادی به نمونه پایونیر تایلندی دارد. موتور فن کویل سیریپات تایلندی داراری سه حالت دور جهت نصب و راه اندازی است. و به دو صورت تک شفت و دو شفت موجود و قابل ارایه می باشد.

موتور فن کویل siripat دو شفت

موتور فن کویل سیریپات دو شفت دارای دو سر شفت بوده که بر روی آن دو عدد پروانه بلوئر نصب می شود. قطر شفت این مدل از موتور فن کویل 12.7 و همچنین طول شفت آن 21.5 سانتی متر است. دور این مدل دینام فن کویل 1250 RPM، و قدرت آن 1/20 اسب است. این موتور فن کویل مناسب برای فن کویل های سقفی و زمینی 400 و 600 CFM می باشد.

موتور فن کویل سیریپات دو شفت

موتور فن کویل سیریپات تک شفت تایلندی

موتور فن کویل تک شفت سیریپات تایلندی دارای یک سر شفت بوده که یک عدد پروانه یا بلوئر بر روی آن نصب می شود. این مدل موتور فن کویل قابلیت این را دارد که در دو حالت چپ گرد و راست گرد قابل نصب باشد.

قیمت و خرید موتور فن کویل siripat تایلندی

موتور فن کویل سیریپات تایلندی به دلیل تنوع در توان خروجی و همچنین دو شفت و تک شفت بودن آن و وارداتی بودن این محصول دارای قیمت متغیر می باشد. پیشنهاد می شود جهت اطلاع از قیمت و خرید موتور فن کویل سیریپات تایلندی با گروه بازرگانی صنعت کار در تماس باشید. گروه بازرگانی صنعت کار به صورت کاملا تخصصی انواع موتور کویل های زمینی، سقفی و کانالی را در انواع تک شفت و دو شفت در سراسر کشور عرضه می نماید. جهت سفارش موتور فن کویل و کلیه قطعات فن کویل با مشاورین ما در تماس باشید.


باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است