• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

قطعات و لوازم فن کویل

خانه  »  تاسیسات   »   قطعات و لوازم فن کویل

قطعات و لوازم فن کویل

فروش انواع قطعات فن کویل زمینی، دیواری، سقفی شامل موتور فن کویل، حلزونی، پروانه، ترموستات، کلید سلکتور و سینی فن کویل. قیمت تعمیر فن کویل

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

5
(1)
 آشنایی با قطعات فن کویل
  • موتور فن کویل

موتور فن کویل یکی از قطعات اصلی در همه فن کویل ها می باشد. بسیار مهم است در انتخاب نوع این قطعه و برندهای آن دانش کافی را داشته باشیم. به دلیل کارکرد بالای این قطعه لازم در هنگام خرید موتور فن کویل دینامی خریداری شود که هم راندمان بالایی در هنگام کار داشته باشد و هم دارای طول عمر بالا باشد.

  • کویل

یکی دیگر از اجزاء فن کویل ها کویل آن می باشد. این تجهیز معمولا از لوله های مسی یا فولادی ساخته شده و با فین هایی از جنس آلومینیوم یا مس پوشیده شده است. آب سرد یا گرم از درون کویل عبور می کند و گرما یا سرمای خود را به هوا منتقل می کند

  • قیلتر هوا

فیلتر هوا وظیفه تصفیه و فیلتر کردن هوا را برعهده دارند. جنس این فیلترها معمولا از کاغذ یا پارجه بوده و در هنگام سرویس و تعمیر فن کویل بهتر است این فیلترها تعویض گردند.

  • ترموستات

یکی دیگر از قطعات فن کویل که بسیار کاربردی است ترموستات این تجهیز است. ترموستات فن کویل وظیفه کنترل دمای محیط را دارد. این قطعه در دو مدل آنالوگ و دیجیتال موجود و قابل ارایه می باشد.

  • پروانه یا بلوئر

پروانه فن کویل یا بلوئر از اساسی ترین اجزاء این تجهیزات است. پروانه فن کویل در دو مدل آلومینیومی و پلاستیکی موجود و قابل ارایه می باشد. در صورت شکستگی پروانه های پلاستیکی و یا بالانس نبودن و خم شدن پروانه های آلومینیومی نسبت به تعویض این قطعه اقدام فرمایید.

  • کلید سلکتور

کلید سلکتور بر روی دستگاه فن کویل تعبیه شده است. وظیفه اصلی این قطعه خاموش روشن کردن تجهیز و کم و زیاد کردن دور موتور فن کویل می باشد.

حلزونی

یکی دیگر از اجزاء و قطعات فن کویل حلزونی این تجهیز می باشد. این قطعه بر روی سینی فن نصب شده و پروانه فن کویل در آن تعبیه و در حرکت می باشد. حلزونی فن کویل نسبت به مدل فن کویل می تواند فلزی یا پلاستیکی باشد.

سینی فن کویل

سینی فن کویل یکی دیگر از قطعات اصلی فن کویل ها می باشد. اجزاء فن کویل نظیر حلزونی، سینی و موتور فن کویل بر روی این سینی نصب می شود.

گروه بازرگانی صنعت علاوه بر موجود کردن قطعات فن کویل و اجزاء کلیه سیستم های تهویه، به صورت کاملا تخصصی نسبت به تعمیر فن کویل و سرویس این تجهیزات با متخصصانی با تجربه ای بالای 30 سال همکاری و فعالیت دارد. شما عزیزان می توانید جهت تعمیر انواع فن کویل زمینی، دیواری، سقفی و سقفی توکار با متخصصین ما در گروه بازرگانی صنعت کار در تماس باشید تا در اولین فرصت در هر نقطه ای از تهران خدمت شما عزیزان رسیده و خدمات مورد نظر را با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهند.

تعمیر فن کویل | سرویس فن کویل

گروه بازرگانی صنعت کار با سال ها تجربه در زمینه فروش قطعات فن کویل زمینی، سقفی، دیواری، مدیا، ساراول و تعمیرات این تجهیز فعالیت دارد. همچنین مفتخر به همکاری بالای 1200 شرکت معتبر نظیر بیمارستان ها، ارگان های دولتی، شرکت های بزرگ پتروشیمی ، کارخانجات بزرگ را داشته ایم و رضایت کامل آنها را در ویترین افتخارات خود قرار داده ایم. شما عزیزان می توانید از طریق تماس با مشاوررین ما در گروه بازرگانی صنعت کار نسبت به خرید قطعات فن کویل و دریافت آنها در سراسر کشور اقدام فرمایید.

 صنعت کار

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است