• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

بهترین برند گیربکس صنعتی

خانه  »  بلاگ   »   بهترین برند گیربکس صنعتی

بهترین برند گیربکس صنعتی

معرفی بهترین برند های گیربکس صنعتی راهنمایی انتخاب گیربکس صنعتی ایلماز ترکیه، Bonfiglioli بونفیلیولی ایتالیا Nord آلمان

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

0
(0)

یکی از مهمترین عوامل در انتخاب گیربکس های صنعتی برند این تجهیز می باشد. گیربکس های صنعتی یکی از تجهزاتی است که کاربرد فراوانی در صنعت و صنایع مختلف دارد. در هنگام انتخاب و خرید این تجهیز موارد مختلفی وجود دارد از مهمترین این موارد می توان به نکات زیر اشاره کرد.

  • نوع کاربرد
  • توان مورد نیاز
  • نسبت تبدیل
  • سرعت چرخش
  • اندازه و وزن
  • برند گیربکس

همان طور که در اول مطلب ذکر شد، یکی از عوامل مهم در انتخاب گیربکس های صنعتی برند این تجهزات می باشد. این تجهیزات برند و مدل های مختلفی در بازار جهت فروش دارد. از معتبرترین و معروف ترین این برندها می توان به گیربکس sew آلمان، ایلماز ترکیه، فلندر، نرد Nord آلمان، Bonfiglioli ایتالیا و Motovario اشاره کرد.

گیربکس sew آلمان

sew یکی از شرکت های معتبر آلمانی است که که در تولید گیربکس های صنعتی فعالیت می کند. این شرکت در بیش از 120 کشور فعالیت دارد. برند گیربکس sew انواع و طیف گشترده ای از کاربردهای صنعتی از جمله صنایع پتروشیمی، بسته بندی و معدن مناسب است. گروه بازرگانی صنعت انواع این گیربکس را موجود و در سراسر کشور ارایه می نماید. شما عزیزان می توانید جهت خرید گیربکس sew با مشاورین ما در تماس باشید.

Nord آلمان

گیربکس صنعتی Nord آلمان یکی دیگر از برند های محبوب و پر طرفدار این تجهیز است. این گیربکس ها دارای گشتاور ی در حدود 15000نیوتن متر  تا 282000 نیوتون متر است. از این رو کاربرد بسیاری در صنایع سنگینی نظیر میکسرها و سنگ شکنی دارد. تمامی مدل های این گیربکس با انواع الکتروموتور های این شرکت قابل کوپل می باشد.

گیربکس صنعتی برند Bonfiglioli 

برند Bonfiglioli  یکی از دیگر از تولیدات موفق گیربکس های صنعتی است. شرکت بونفیلیولی در سال 1999 تاسیس شد. این شرکت تمامی مدل گیربکس را با بهترین کیفیت تولید و به بالای 80 کشور در دنیا ارایه می نماید. از انواع این گیربکس می توان به گیربکس خورشیدی، هلیکال یا شافت مستقیم، آویز یا شافت موازی و کرانویل یا شافت بغل اشاره کرد.

گیربکس برند ایلماز Yilmaz ترکیه

گیربکس ایلماز Yilmaz به عنوان یکی از مدل های مطرح در کشور ترکیه تولید و عرضه می شود. این گیربکس ها از کیفیت بالایی برخوردار است و یکی از تجهیزات پر طرفدار در کشور ایران است که نمایندگی بسیاری در کشور دارد. از سری مدل های این گیربکس می توان به سری های (N,M), (E,Y) اشاره کرد.

گیربکس برند ایلماز Yilmaz ترکیه

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است