• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

ترموستات فن کویل

خانه  »  محصولات   »   ترموستات فن کویل

ترموستات فن کویل

فروش انواع ترموستات فن کویل ایرانی و خارجی در برند های هانیول، ادیسون و مرصوص قیمت خرید ترموستات آنالوگ و دیجیتال هوشمند

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

0
(0)

ترموستات یکی از اجزای مهم در انواع فن کویل ها و سیستم های تهویه می باشد. در واقع از این تجهیر برای کنترل دمای محیط و کم کردن سرعت الکتروموتور فن کویل در سیستم های تهویه استفاده می شود. سنسوری که در ترموستات تعبیه شده باعث حفظ دمای محیط می شود. به بیان دیگر دمای محیط وقتی به درجه دلخواه مارسید این تجهیز فرایند افزایش یا کاهش را متوقف کرده و آن ثابت نگه می دارد.

عملکرد ترموستات در سیستم های تهویه

ترموستان فن کویل به طور کلی باید طوری نصب شود که بر روی تمامی قسمت های فن کویل تاثیر گذار بوده و تسلط داشته باشد. سه حالت برای کنترل سیستم های تهویه فن کویل وجود دارد که در ادامه مطلب به تفصیل به آنها خواهیم پرداخت.

کنترل فن

در این حالت ترموستات با کنترل موتور فن کویل دما را به نقطه تنظیم دلخواه ما رسانده و جریان برق را قط می نماید. لازم به ذکر است که در این حالت جریان آب همچنان جریان خواهد داشت. و مصرف انرژی بالایی در پی خواهد داشت.

کنترل شیر برقی و فن

جهت تنظیم دما با دقت بیشتر بایستی که هم فن و جریان آب از کار بیوفتد.  به همین علت این مدل از ترموستات‌ها علاوه بر فن، جریان آب ورودی را از طریق شیر سه راهی قطع خواهند کرد. در نتیجه باعث بهینه تر شدن مصرف انرژی می شود.

انواع ترمستات فن کویل

انواع ترموستات فن کویل کلا به دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شوند. ترموستاتهای آنالوگ از یک ولوم پیچی تشکیل شده اند که با برق شهری راه اندازی می شوند. قیمت آنالوک این تجهیز نسبت به مدل دیجیتالی آن پایین تر بوده و برای تشخیص تغییرات دمای محیط، از دو نوار فلزی با جنس متفاوت استفاده می‌کنند.

انواع ترمستات فن کویل | آنالوگ | هانیول
ترموستات آنالوگ فن کویل

دیجیتال یا هوشمند

نوع دیگری از ترموستات فن کویل در بازار موجود است که با نام دیجیتال یا هوشمند شناخته می شود. در این سیستم از یک حسگر جهت تنظیم دقیق دما استفاده شده است. به دلیل حذف قطعات مکانیکی و جایگزین آن قطعات الکترونیکی از سرعت و دقت بالایی هستند. علاوه بر این از یک نمایشگر جهت دیدن دمای محیط و سایر تنطیمات قابل استفاده می باشند.

ترموستات دیجیتال یا هوشمند فن کویل | هانیول
دیجیتال و هوشمند

جدول مقایسه ترموستات فن کویل دیجیتال(هوشمند) با آنالوگ یا مکانیکی

مقایسه ترموستات فن کویل آنالوگ دیجیتال(هوشمند)
تنظیم دمای محیط نوار فلزی سنسور الکترونیکی
سرعت قطع و وصل مدار کم زیاد
نمایشگر فاقد نمایشگر دارای نمایشگر
قیمت پایین نسبتا بالا

برندهای معتبر ترموستات فن کویل

برندهای مختلفی در بازار برای عرضه ترموستات فن کویل وجود دارد. از معتبرترین و بهترین این برندها می توان به هانیول، کاراتک، ادیسون، کلیماست(climaset), تکبان، مرصوص و انواع ایرانی اشاره کرد. ترموستات فن کویل هانیول و سایر برندهای اشاره شده با بهترین قیمت در گروه بازرگانی صنعت کار موجود و قابل عرضه در سراسر کشور می باشد.

ترموستات فن کویل ایرانی | هانیول

قیمت انواع ترموستات فن کویل

قیمت ترموستات فن کویل به چندین عامل بستگی دارد. از مهمترین آنها می توان به نوع آنالوگ یا دیجیتال بودن و همچنین برند آن اشاره کرد. به دلیل متغیر بودن قیمت این محصول شما عزیزان می توانید جهت مشاوره قبل از خرید ترموستات فن کویل و اطلاع دقیق از قیمت آن با مشاورین ما در گروه بازرگانی صنعت در تماس باشید. انواع برند های این محصول در دو مدل آنالوگ و دیجیتال(هوشمند) موجود و قابل عرضه در سراسر کشور می باشد.

قیمت انواع ترموستات فن کویل | صنعت کار  |هانیول

باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است