• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران

خانه  »  تاسیسات   »   محصولات   »   پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران

پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران

فروش پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران 2 اینچ AA HV A6 A7 S100 با واسطه و بدون واسطه کوپل مستقیم قیمت خرید پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

0
(0)

پمپ سیرکولاتور بلند کاست که با نام پمپ تهران شناخته می شود، یکی از پمپ شوفاژ های مرغوب در بازار است. به دلیل استفاده از مواد مرغوب در ساختار این پمپ از کیفیت بالایی برخوردار است. از این رو دارای 2 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش است. پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران یکی از پمپ های تک فاز و خطی می باشد.

این پمپ ها با توجه به فشار هد و دبی مناسب بسیار مورد استفاده در سیستم های سرمایشی و گرمایشی قرار گرفته است. توان الکتروموتور پمپ شوفاژ بلند کاست تهران از 1/8 تا 3 اسب بخار است. از این مدل پمپ بیشتر برای برگشت آب گرم شوفاژ در سیستم های موتور خانه مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های مطرح پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران

پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران از الکتروموتور موتوژن یا الکتروژن جهت کار بهره برداری می کند. به همین علت از عملکرد و محبوبیت بالایی برخوردار است. به طور کلی پمپ خطی سیرکولاتور تهران از عملکرد بالایی برخوردار است. این پمپ با قابلیت تنظیم فشار و جریان، هزینه کم و دورام بالا یکی بهترین گزینه ها برای استفاده در موتورخانه ها و سیستم های گرمایشی و سرمایشی است. از ویژگی های دیگر پمپ سیرکولاتور تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دارای شفت استیل

شافت استفاده شده در پمپ های سیرکولاتور تهران از جنس فولاد ضد زنگ است. از این رو قابلیت تحمل در دمای بالا را دارا می باشد. همچنین در مقابل خورندگی و پوسیدگی بسیار مقاوم است.

  • پروانه

پروانه پمپ شوفاژ سیرکولاتور بلند کاست تهران از مقاومت بالایی در برابر حرارت و خورندگی دارد. از دلایل مقاوم بودن پروانه این پمپ استفاده از مواد پلی‌کربنات در ساختار پروانه پمپ سیرکولاتور تهران است.

  • سیل و آب بند مکانیکی

یکی از ویژگی های پمپ های سیرکولاتور بلند کاست تهران استفاده از آب بند مکانیکی مرغوب است. از این رو احتمال نشتی آب به شدت پایین آورده است.

انواع مدل های پمپ سیرکولاتور تهران

پمپ سیرکولاتور شوفاژ بلند کاست تهران دارای انواع مختلفی جهت عرضه و بهربرداری است. از انواع این مدل پمپ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران 1 اینچ S100
  • 2 اینچ HV
  • 2 اینچ AA
  • 2 اینچ A6
  • 2 اینچ A7
انواع مدل های پمپ سیرکولاتور تهران | بلند کاست

خرید پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران

از مواردی که قبل از خرید پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران باید به آن دقت کرد نوع اتصال و ورودی، خروجی این پمپ است. یکی دیگر از موارد مهم جهت خرید پمپ سیرکولاتور تهران دبی سیال مورد نیاز و فشار هد آن است. این مورد جهت سیرکولاسیون آب در سیستم های گرمایش و سرمایش بسیار حائز اهمیت است.

قیمت پمپ سیرکولاتور خطی تهران

پمپ سیرکولاتور تهران به دلیل تنوع در توان خروجی و نوع اتصالات این پمپ دارای قیمت های متفاوتی است. جهت اطلاع از قیمت پمپ سیرکولاتور بلند کاست تهران با واسطه و مشاوره جهت خرید این محصول با مشاورین ما در گروه بازرگانی صنعت کار در تماس باشید. گروه بازرگانی صنعت با سالها تجربه در زمینه تاسیسات، تهویه مطبوع و سیستم های موتور خانه گرمایشی و سرمایشی فعالیت دارد.

قیمت پمپ سیرکولاتو بلند کاست خطی تهران

تمامی مدل های پمپ شوفاژ سیرکولاتور را می توانید با بهترین قیمت و سریع ترین زمان از گروه بازرگانی صنعت کار در سراسر کشور دریافت نمایید. جهت دریافت کاتالوگ و پمپ های شوفاژ سیرکولاتور با متخصصین ما در تماس باشید.


باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است