• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

قطعات کولر آبی

خانه  »  تاسیسات   »   قطعات کولر آبی

قطعات کولر آبی

قطعات کولر آبی | فروش انواع وسایل و لوازم کولر آبی شامل تسمه، موتور، پمپ، با بهترین قیمت خرید در گروه بازرگانی صنعت کار

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

0
(0)

با فرا رسیدن فصل گرما، تقاضا برای خرید کولر آبی، لوازم و قطعات یدکی آن به طور چشمگیری افزایش می‌یابد. کولرهای آبی به عنوان یکی از رایج‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع در مناطق گرم و خشک، نقش مهمی در خنک کردن منازل و اماکن مختلف ایفا می‌کنند. در ادامه این مطلب به بررسی قطعات کولر آبی می‌پردازیم و نکاتی را برای خرید مطمئن و به‌ صرفه ارائه می‌کنیم.

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، تنوع گسترده لوازم یا قطعات کولر آبی در بازار است. از بدنه و موتور گرفته تا پوشال، پمپ، پروانه، تسمه و …، طیف وسیعی از قطعات با برندها و کیفیت‌های مختلف در دسترس هستند. دومین نکته انتخاب قطعه مناسب برای کولر شما، نیازمند آشنایی با مدل و نوع کولر و همچنین قطعه مورد نیاز است. قبل از خرید، حتما مدل کولر خود را یادداشت کرده و با توجه به آن، اقدام به جستجوی قطعه مورد نظر کنید.

سومین عامل مهم جهت لوازم کولر کیفیت قطعات آن است. کیفیت قطعات کولر آبی، تاثیر مستقیمی بر عملکرد و طول عمر کولر شما دارد. سعی کنید از برندهای معتبر و شناخته شده خرید کنید و به دنبال قطعاتی باشید که از مواد اولیه باکیفیت ساخته شده‌اند. به طور کلی این قطعات عبارتند از :

لازم به ذکر است که تمامی این قطعات در گروه بازرگانی صنعت کار موجود و قابل ارائه است. شما عزیزان می توانید جهت سفارش محصول با همکاران ما در این مجموعه در تماس باشید.

قیمت خرید لوازم و قطعات کولر

قیمت قطعات کولر آبی نیز می‌تواند در بازه‌های مختلفی متغیر باشد. مقایسه قیمت‌ها از چندین فروشگاه، به شما کمک می‌کند تا بهترین قیمت را برای قطعه مورد نظر خود پیدا کنید. مجموعه صنعت کار با بیش از چندین دهه تجربه در زمینه فروش انواع تجهیزات تاسیساتی و تهویه مطبوع تمامی لوازم کولر آبی و فن کویل شامل موتور فن کویل، ترموستات، پروانه و تمامی فن کویل های زمینی، دیواری و سقفی را در بهترین برندها موجود و خدمت مشتریان عزیز تقدیم می نماید. محصولاتی که در این مجموعه موجود و قابل عرضه هستند عبارتند از:

قیمت خرید لوازم و قطعات کولر آبی

همچنین شما عزیزان می توانید از طریق انواع پیام رسان ها با شماره 09199098141 با این مجموعه در تماس باشید.


باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

7 بازدید

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است