• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

شلنگ سمپاش

خانه  »  کشاورزی   »   شلنگ سمپاش

شلنگ سمپاش

فروش انواع شلنگ سمپاش کشاورزی 50 متری، 100 متری سه لایه و 5 لایه کره ای اصل، ایرانی، چینی و ترکیه ای. قیمت خرید شیلنگ سمپاش.

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

3.8
(5)

شلنگ سمپاش چیست؟

شلنگ سمپاش یکی از قطعات مهم در اکثر سم پاش ها می باشد. سمپاش ها از ادوات مهم در صنعت کشاورزی بوده، قطعات و لوازم جانبی آن نیر مانند خود سم پاش بسیار مهم می باشند. شیلنگ سمپاش در اندازه و سایز های مختلفی تولید و قابل عرضه می باشند. جنس این شیلنگ ها معمولا از پی وی سی بوده و برای سمپاشی در اکثر زمین های کشاورزی، باغات و مزارع مناسب می باشند.

شلنگ سمپاش چیست؟| شلنگ سمپاش | صنعت کار

انواع شیلنگ سمپاشی

شلنگ سمپاش انواع مختلفی دارند از پر کابردترین آنها می توان به مدل های 6/5 و 3/8 اینچ اشاره کرد. همچنین این شیلنگ ها در اندازه های 50 و 100متری تولید و قابل عرضه می باشند. برای انتخاب متراژ شیلنگ سم پاش باید به مساحت زمین و باغی که در آن عملیات سمپاشی انجام می شود دقت کرد. اندازه های شیلنک 50 و 100 متری مناسب ترین نوع برای سمپاش فرغونی، زنبه ای و موتوری می باشد.

فروش انواع شلنگ سمپاش 50 متری و 100 متری، سه لایه و پنج لایه کره ای با بهترین قیمت. برای خرید شیلنگ سم پاش با گروه بازرگانی صنعت کار در تماس باشید. ارسال در سراسر کشور.

مهمترین ویژگی های شلنگ سمپاش خوب

از ویژگی های خوب شلنگ سمپاش می توان به انعطاف پذیری آن شاره کرد. منعطف بودن این شیلنگ باعث راحتی کار در زمین های وسیع و همچنین باعث راحتی کار توسط کشاورزان می شود. یکی دیگر از ویژگی های شیلنگ سم پاش مقاوم بودن آن است. به دلیل اینکه از این شیلنگها برای انتقال و پاشش سم استفاده می شود در صورت خرابی و پاره شدن به دلیل وجود سم داخل آنها می تواند به افراد آسب برساند.

انواع برند های شیلنگ سمپاشی

برندهای مختلفی از شلنگ سمپاش در بازار وجود دارد. در کنار شیلنگ هایی که در ایران تولید می شوند برندهای خارجی و وارداتی آن هم بسیار با کیفیت بوده ولی از قیمت بالایی برخوردار می باشند. در ادامه این مطلب با برندهای مطرح شلنگ سمپاش آشنا خواهیم شد لازم به ذکر است تمامی این برندها با اندازه مختلف در گروه بازرگانی صنعت موجود و قابل عرضه در سراسر کشور می باشد.

  • شیلنگ سمپاش ایرانی
  • شیلنگ سم پاش ترکیه ای تواگا TOGAWA
  • شیلنگ سمپاش چینی هاروست HARWEST
  • شلنگ سم پاش کره ای پانافلکس PONAFLEX
شلنگ سمپاش کره ای اصل | ایرانی | چینی | شیلنگ سمپاش

خرید شیلنگ سم پاش

یکی از فاکتور های مهم برای خرید شلنگ سمپاش سایز و چند لایه بودن آن است. دومین فاکتور برند این شیلنگ ها می باشد. و مهمترین عامل برای انتخاب و خرید این محصول نوع سم پاش و مساحت زمینی است که عملیات سمپاشی در آن انجام می شود.

قیمت شلنگ سمپاش

به دلیل تنوع زیاد در سایز و مدل های این محصول قیمت شلنگ سمپاش متغیر می باشد. همچنین با توجه به وارداتی بودن برندهای مطرح شیلنگ سم پاش و نوسانات قیمت ارز قیمت ثابتی نمی شود برای آن تعریف کرد. پیشنهاد می شود برای اطلاع از قیمت دقیق شیلنگ سمپاش و گرفتن مشاوره فنی جهت اندازه و جنس آن با همکاران ما در گروه بازرگانی صنعت کار در تماس باشید.

قیمت شلنگ شمپاش | شیلنگ سم پاش | خرید

گروه بازرگانی صنعت کار کلیه ادوات کشاورزی را به صورت کاملا تخصصی موجود کرده و در سراسر کشود عرضه می نماید.


باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 5

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

31 بازدید

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است