• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

نکات مهم در هنگام انتخاب سمپاش فرغونی

خانه  »  بلاگ   »   نکات مهم در هنگام انتخاب سمپاش فرغونی

نکات مهم در هنگام انتخاب سمپاش فرغونی

انتخاب یک سمپاش فرغونی مناسب، برای بهره‌وری بیشتر در کشاورزی و باغبانی بسیار حائز اهمیت است.

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

5
(1)

انتخاب یک سم پاش فرغونی مناسب، برای بهره‌وری بیشتر در کشاورزی و باغبانی بسیار حائز اهمیت است. با توجه به تنوع مدل‌ها و برندهای موجود در بازار، انتخاب مناسب ممکن است کمی چالش‌برانگیز باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام انتخاب این تجهیز به آن‌ها توجه کنید اشاره می‌کنیم:

مهمترین عوامل جهت انتخاب سمپاش فرغونی

مهمترین عوامل جهت انتخاب سمپاش فرغونی

ظرفیت مخزن

یکی از مهمترین فاکتورها جهت خرید و انتخاب سمپاش فرغونی ظرفیت مخزن این تجهیز است. به طور کلی این مدل سمپاش دارای دو ظرفیت 100 لیتری و 200 لیتری است.

  • مساحت زمین: اولین و مهم‌ترین نکته، مساحت زمینی است که قصد سمپاشی آن را دارید. برای زمین‌های بزرگ‌تر، مخزن‌های با ظرفیت بالاتر مناسب‌تر هستند.
  • تعداد دفعات سمپاشی: اگر قصد دارید در فواصل زمانی کوتاه چندین بار سمپاشی انجام دهید، مخزنی با ظرفیت متوسط تا بزرگ می‌تواند به شما کمک کند تا در زمان صرفه‌جویی کنید.

نوع موتور

  • بنزینی یا برقی: سم پاش‌های فرغونی معمولاً با موتور بنزینی یا برقی عرضه می‌شوند. موتورهای بنزینی قدرت بیشتری دارند و برای زمین‌های بزرگ و ناهموار مناسب‌تر هستند. موتورهای برقی نیز کم‌صداتر و تمیزتر هستند و برای محیط‌های کوچک‌تر و کاربری‌های خانگی مناسب‌ترند.
  • قدرت موتور: قدرت موتور به میزان پاشش سم و سرعت کار شما بستگی دارد. برای زمین‌های بزرگ‌تر، موتورهای قدرتمندتر توصیه می‌شود.

جنس بدنه و مخزن

  • مقاومت در برابر خوردگی: از آنجایی که سمپاش‌ها با مواد شیمیایی در تماس هستند، جنس بدنه و مخزن باید در برابر خوردگی مقاوم باشد. معمولاً از مواد پلاستیکی مقاوم یا فلزاتی مانند استیل استفاده می‌شود.
  • دوام و طول عمر: بدنه و مخزن باید به اندازه کافی مقاوم باشند تا در برابر ضربه و سایش مقاوم باشند.

نوع پمپ

  • دیافراگمی یا پیستونی: پمپ‌های دیافراگمی برای سموم غلیظ و ذرات جامد مناسب‌تر هستند. پمپ پیستونی نیز فشار بیشتری ایجاد می‌کنند و برای سمپاشی با فشار بالا مناسب‌ترند.

لانس و شیلنگ

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام انتخاب سم پاش فرغونی نوع لانس سمپاش و شیلنگ این تجهیز است. لانس این سم پاش ها معمولا جنس نازل آنها از برنج است که در برابر زنگ زدگی و خورندگی بسیار مقاوم است. شیلنگ سمپاش معمولا از جنس 50 متری و در دو مدل 3 لایه و 5 لایه ارائه می شود.

توصیه می‌شود قبل از خرید سمپاش، با کارشناسان کشاورزی یا فروشندگان متخصص مشورت کنید تا با توجه به نیازهای خود بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین شما عزیزان می توانید جهت خرید و انتخاب این تجهیز با همکاران ما در گروه بازرگانی صنعت کار در تماس باشید. این مجموعه انواع ادوات و تجهیزات کشاورزی را در بهترین برندها و با مناسب ترین قیمت در اختیار کشاورزان محترم قرار خواهد داد.

باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

4 بازدید

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است