• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

موتور فن کویل

خانه  »  انواع موتور فن کویل   »   تاسیسات   »   خدمات ما   »   محبوبترین ها   »   محصولات   »   موتور فن کویل

موتور فن کویل

قیمت فروش انواع موتور فن کویل ⚙️ تک شفت و دو شفت سقفی و خرید دینام فن کوئل با برند های اصلی المو ایتالیایی, مگا، پایونیر و الکتروژن.📌

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

5
(7)

موتور فن کویل چیست؟

موتور فن کویل یکی از مهمترین اجزای یک فن کویل عمودی هستند⚙. فن را به حرکت در می آورند و تمام تهویه را در یک مجموعه مسکونی و شرکتها فراهم می کند. به دلیل استفاده منظم از فن ، کمک زیادی به مصرف انرژی عمودی می کند. به روز رسانی و سرویس موتورها می تواند راندمان انرژی را به شدت بهبود ببخشد، بنابراین مهم است که بدانید چه چیزی در دسترس شماست. موتور فن کویل را می توان یکی از اجزای مهم و حائز اهمیت طراحی شده در ساختار سیستم های تهویه مطبوع برشمرد.الکتروموتور با تامین انرژی الکتریکی لازم و مورد نیاز، فن دمنده و بلوئر فن دستگاه را به حرکت در می آورد.

موتور فن کویل وظیفه انتقال توان و انرژی را در سیستم های تهویه بر عهده دارد و باعث چرخش فن و حرکت کل سیستم می شود که در دور های مختلف از سه دور تا حداکثر هشت دور موجود می باشد. بهتر است از الکتروموتوری با دور بالا و صدای کم استفاده شود تا صدای تولیدی کل مجموعه زیاد نباشد و محیط اطراف را درگیر نکند.

موتور فن کویل ایتالیایی

موتور فن کویل همچنین به دلیل ضریب توان پایینی که دارند به یک خازن خارجی برای کمک به راه اندازی و راه اندازی نیاز دارند. خازن خارجی اغلب ممکن است از کار بیفتد که باعث می شود موتور آنطور که در نظر گرفته شده است کار نکند. ضریب توان پایین همچنین به این معنی است که موتورهای PSC به سیم کشی گران تری نیاز دارند تا انرژی مورد نیاز برای راه اندازی موتور را در خود جای دهند.

ساختار مکانیکی

موتورهای PSC را نمی توان برای تنظیم سرعت چرخش برنامه ریزی کرد. سرعت تغییر نمی کند، بنابراین موتور به طور موثر روشن و خاموش می شود. از آنجایی که سرعت ثابت است، مصرف انرژی نیز ثابت است. این بدان معناست که موتور در هر ثانیه که روشن می شود تا آنجا که می تواند انرژی مصرف می کند. گاهی اوقات موتورهای PSC وقتی فشار استاتیکی به شدت بالا می‌رود، تهویه مناسبی ایجاد نمی‌کنند، زیرا نمی‌توانند سرعت و گشتاور خود را برای افزایش فشار افزایش دهند.

موتور فن کویل

اجزاء و ساختار مکانیکی موتور فن کوئل تشکیل شده اند: از شفت که در دو صورت تک و دو شفت موجود می باشد. اندازه طول و قطر آن متقاوت می باشد. بالشتک که در ابتدا و انتهای آن جهت نصب بر روی سینی فن کویل قرار دارد.خازن که جهت راه اندازی استفاده می شود.

اجزاء موتور فن کویل (جدول)


1شفت5بوش
2بالشتک 6درب دینام
3هسته7خازن
4روتور8بدنه

راهنمایی خرید مناسب موتور فن کویل

در هنگام خرید🛒 موتور فن کویل مناسب باید به نوع آن که شامل تک شفت و یا دو شفت ، قطر آن , زمینی , سقفی و یا کانالی هستند دقت کرد. همچنین برند موتور حایز اهمیت بالایی هست حتما در هنگام خرید برند و اصالت آنرا بررسی کنید تا مطمعن شوید محصول خریداری شده اصل باشد.

در اینجا تعدادی از برنده های معتبر موتور فن کویل که در بازار موجود میباشد معرفی خواهیم کرد که کلیه این برند ها توسط گروه بازرگانی صنعت کار قابل ارایه میباشد و اصالت آنها را تضمین خواهد کرد✔.

گروه بازرگانی صنعت کار مفتخر است که انواع برند های موتور فن کویل ایتالیایی و ایرانی را در تهران و سایر شهرستانها با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ارایه نماید. در ادامه این مطلب شما را با ویژگی های برندهایی که در این مجموعه به فروش میرسد آشنا مینماییم.

المو (OLMO) ایتالیایی

موتور فن کویل ایتالیایی المو OLMO در سال 1940 در منطقه میلان به عنوان تولید کننده موتورهای تبرید تجاری تاسیس شد. در اوایل دهه 90، برند OLMO در سطح جهانی شناخته شد. در اواخر سال 1990، گروه EFC OLMO را خریداری کرد، در سال‌ های منتهی به این تصاحب، OLMO دارای طیف قابل توجهی از موتور ها و دمنده‌ ها و شهرت غبطه‌ انگیز برای کیفیت محصول بود.

طیف های OLMO K31 یک طراحی موتوری است که فوراً قابل تشخیص است با گیره های فنری که سپرهای انتهایی را به همراه ترانسفورماتورهای خودکار نصب شده در کنار موتور در جای خود نگه می دارند. این واحدها برای عمر طولانی، بدون تعمیر و نگهداری، کارکرد بدون سر و صدا طراحی شده اند. این موتورها برای کار با فن های گریز از مرکز در واحدهای فن کویل با انتقال هوا از 350 تا 1000 متر مکعب استفاده می شوند. این مدل موتور که دارای تک شفت و دو شفت هست موجود می باشد.

 المو (OLMO) ایتالیایی دو شفت

پایونیر تایلندی

موتور فن کویل پایونیر تایلندی  یکی از برند های موفق در واردات در دهه اخیر می باشد . با توجه به تست و تجربه تمامی تعمیر کاران بعد از مدل ایتالیایی یکی از بهترین های بازار می باشد.این موتور در دو مدل تک شفت و دو شفت موجود می باشد.

 پایونیر تایلندی موتور فن کویل

دینام فن کویل الکتروژن

الکتروموتور فن کویل الکتروژن یکی از موفق ترین تولیدات داخلی در بهترین زمان ممکن و بعد از ایجاد تحریم های کشور ایران بود .

شرکت الکتروژن در سال 1996 و 2009 میلادی موفق به دریافت لیسانس از شرکت Sisme ایتالیا گردیده و الکتروموتور فن کوئل الکتروژن خود را تحت لیسانس این شرکت تولید کرده و علاوه بر توزیع در بازارهای داخلی ، بخشی از سهم بازارهای خارجی را نیز در اختیار گرفته است.

الکتروژن که در حال حاظر مورد استفاده بسیاری از شرکت ها می باشد بر گرفته از موتور های فن کویل ایتالیایی است. الکتروژن دارای ساختار مکانیکی کارکرد هم با بوش است و از بلبرینگ استفاده هم استفاده می شوند. این برند در دو مدل تک شفت و دو سر شفت با تنظیم 7 دور، موجود و با بهترین قیمت قابل ارایه می باشد.

موتور فن کویل

موتور فن کویل الکتروژن

موتور فن کویل مگا

مگا محصول شرکت الکتروموتور گلپایگان آریا (الکترومگا) می باشد این شرکت فعالیت خود را در سال سال ۱۳۹۸ در شهرستان گلپایگان آغاز کرد. این محصول در دو مدل تک شفت و دو شفت موجود و قابل ارایه می باشد.

موتور فن کویل

(سیسمه) sisme ایتالیایی :

  • سازنده اصلی: Sisme
  • تامین فاز: تک
  • نوع جایگزینی: بخش الگو

موتور فن کویل sisme با کندانسور دائمی. چرخش خلاف جهت عقربه های ساعت از سمت روتور دیده می شود بلوک ترمینال اتصال برق جرم 4.31 کیلوگرم منبع تغذیه 230 ولت نوع اتصال بلوک ترمینال قطر شفت 12.7 فرکانس 50

موتور فن کویل

کوساتسو ژاپن

کوساتسو ساخت کشور ژاپن می باشد که بر خلاف موتور های دیگر دارای قطر شفت نازکتر با اندازه 12 میلی متر بوده و ساختار مکانیکی آن بلبرینگی می باشد.

کوساتسو ژاپن

الما چینی

موتور فن کویل الما ساخت کشور چین و برگرفته از مدل ایتالیایی المو بوده و دارای کیفیت سیم پیچی مناسبی می باشد. از زمانی که واردات از اروپایی کمتر شد فروش این محصول افزایش پیدا کرد. این مدل به دو صورت تک شفت و دو شفت و در سایزهای زمینی ، سقفی و کانالی در گروه بازرگانی صنعت کار موجود و قابل ارایه می باشد.

 الما چینی

موتور فن کویل تک شفت

دینام فن کویل الکو

الکو ساخت کشور ایتالیا بوده و برای انواع سیستم های تهویه مناسب و قابل نصب می باشد. محصولات الکو به دلیل کارایی، انعطاف‌پذیری و قابلیت اطمینان در عرضه موتورهای الکتریکی درجه یک و کنترل‌های موتور شناخته شده است.

دینام فن کویل الکو

سیریپات تایندی یکی دیگر از انواع برندهای الکتروموتور فن کویل است. این نوع دینام شباهت زیادی به نمونه دیگر تایلندی پایونیر دارد. مثل سایر دینام های فن کویل دارای دو سر شفت بوده که در سه حالت دور قابل نصب و راه اندازی است.

 بلوئر یا پروانه فن کویل

بلوئر بر روی شفت موتور نصب می شود جهت بادهی فن کویل , و به سه صورت پلاستیکی , آلومنیومی و گالوانیزه موجود می باشد. بر اساس سایز ابعاد بلوئر متغییر می باشد.فن ها معمولا در دو نوع کم فشار و پر فشار تولید می شوند. به قسمتی که فن در آن قرار می گیرد هوزینگ گفته می شود. در فن کویل ها بسته به ظرفیت و طراحی تعداد متفاوتی از فن ها را دارند.

 بلوئر یا پروانه فن کویل

بهترین برنده های موتور فن کویل کدامند؟

بهترین برندهای موتور فن کویل انواع ایتالیایی آن مثل المو، سیسمه (sisme)، الکو، پایونیر و برندهای ایرانی شامل : الکتروژن و مگا می باشد.

قیمت انواع موتور فن کویل ؟

قیمت موتور فن کویل بستگی به نوع برند و شفت های آن متغیر می باشد گروه بازرگانی صنعت کار به صورت کاملا تخصصی اکثر برنده های این محصول را به فروش می رساند جهت هر گونه سوال و مشاوره و قیمت محصول با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.


موتور فن کویل قطر شفت سرعت دور موتوردور موتور شافت
المو ایتالیایی12.71250RPM3 دور دو شفت و تک شفت
الکتروژن12.71300RPM7 دوردو شفت و تک شفت
سیسمه (Sisme)12.71050RPM3 دوردو شفت و تک شفت
پایونیر تایلند12.71250RPM3 دوردو شفت و تک شفت
مگا 12.71150RPM4 دوردو شفت و تک شفت
کوساتسو ژاپن (KUSATSO)121250RPM3 دوردو شفت و تک شفت
الکو12.71100RPM5 دوردو شفت و تک شفت
الما چین 12.71250RPM3 دوردو شفت و تک شفت

تمامی موتور فن کویل های بالا موجود و قابل ارایه در سرتاسر کشور می باشد


سیم کشی و سر بندی موتور فن کویل

آموزش 📖 سیم کشی و سربندی موتور فن کویل و پیدا کردن سیم مشترک یا همان (کام)

سربندی موتور فن کویل. دقت داشته باشید که اگر در نصب سیم ها اشتباهی انجام شود موتور ما سوخته و دچار اشکال می شود. در اکثر موتورهای فن کویل پلاکی نصب شده که به ما این امکان را می دهد که بتوانیم متوجه شویم که کدام دورهای دینام چه رنگی دارند. به عنوان مثل در عکس زیر :

  • سیم مشترک یا همان (کام) WHITE
  • سیم دور تند BLACK
  • سیم دور متوسط BLUE
  • سیم دور کند RED
سیم کشی و سر بندی موتور فن کویل

لازم به ذکر است که در اکثر دینام های ایرانی سیم سفید همان سیم مشترک یا (کام) می باشد.

سایر برنده های موتور فن کویل

موتور فن کویل
دینام فن کویل
موتور فن کویل
دینام فن کویل
سایر برندها
سیم کشی و سربندی

برای مشاهده انواع موتور فن کویل ها کلیک کنید

  • تحویل اکسپرس ✅
  • خدمات پس از فروش ✅
  • کیفیت بالا ✅
  • مشاوره فنی ✅

باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام

برای مشاوره انتخاب نوع محصول مورد نظر و قیمت آن با کارشناسان گروه صنعت کار تماس حاصل فرمایید.

tel : 021-33933474

tel : 021-33950820

بایت شرایط گارانتی و ضمانت محصول با متخصصین گروه صنعت کار تماس حاصل فرمایید.

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 7

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

  1. محمد رضا رسایی گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم یه تشکر کنم بابت موتور فن کویل هاتون من چند وقت پیش یه موتور فن کویل سیسمه از شما خریداری کردم عالیه کاملا بی صدا این موتور فن کویل قبلیه چند سال برام کار کرد این اخریا یکم ضعیف شده بود که تصمیم گرفتم عوضش کنم ممنونم 🙏🙏🙏

    1. admin گفت:

      رضایت شما باعث خوشحالی ماست جناب رسایی

  2. رسول حیدری گفت:

    بسیار عالی و کامل

    1. admin گفت:

      لطف دارین جناب حیدری

  3. اسدی گفت:

    سلام،موتور فن کویل های sisme ایتالیایی تون بسیار عالی هستن،بسیار نرم و بی صدا کار میکنن.بنده نصاب فن کویل هستم و همیشه سعی میکنم برای فن کویل ها از این موتور استفاده کنم.
    با تشکر از برخورد خوب و مناسب مدیریت فروش.

    1. admin گفت:

      تشکر و سپاس از شما خوشحالیم که مورد توجه قرار گرفته

  4. علیرضا دهقان گفت:

    موتور فن کویل های ایتالیایی هاتون عالین

    1. admin گفت:

      خوشحالیم که مورد نظر شما قرار گرفته

دیدگاه ها:

نظرات برای این صفحه بسته هستند...

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است