• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

سمپاش زنبه ای برقی

خانه  »  سمپاش   »   سمپاش زنبه ای برقی

سمپاش زنبه ای برقی

فروش سمپاش زنبه ای برقی با الکتروموتور 3 اسب تکفاز موتوژن با بهترین قیمت

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

0
(0)

یکی دیگر از انواع سمپاش زنبه ای نوع برقی این سمپاش است. الکتروموتور کوپل شده بر روی این سمپاش از نوع 3 اسب تکفاز است. این سم پاش مثل سایر سمپاش های دیگر دارای پمپ و شاسی است. سم پاش زنبه ای برقی به دلیل نداشتن آلایندگی یکی از گزینه های خوب جهت استفاده در انواع گلخانه ها و دامداری ها می باشد. از این رو از این سمپاش می توان جهت عملیات سمپاشی و ضد عفونی استفاده کرد.

اجزاء اصلی سمپاش برقی زنبه ای

اجزای اصلی این سمپاش عبارتند از:

  • الکتروموتور:

الکتروموتور این سمپاش از نوع تکفاز 3 اسب است که جهت راه اندازی پمپ می توان از برندهای مختلف استفاده کرد. برندهای این الکتروموتور انواع چینی و موتوژن تبریز است که گروه بازرگانی صنعتکار به صورت کاملا تخصصی این سمپاش زنبه ای برقی را با الکتروموتور موتوژن کوپل کرده و خدمت مصرف کنندگان ارسال خواهد کرد.

  • پمپ سمپاش:

یکی دیگر از اجزای مهم سمپاش زنبه ای برقی پمپ این تجهیز است. این پمپ با فشار 45 بار بر روی شاسی متصل می شود. وظیفه این پمپ مکش سم یا سایر سیالات و پمپاژ کردن آن با فشار زیاد است. برندهای مختلفی جهت فروش این پمپ در بازار وجود دارد. از پرفروشترین این برندها می توان به لوشانگ، رینهوپاور سنگاپور، لیفان و بوفالو اشاره کرد.

  • لانس و شیلنگ سمپاش:

یکی دیگر از لوازم و قطعات سمپاش زنبه ای برقی شلنگ و لانس این سمپاش است. به طور معمول طول و اندازه شلنگ سمپاش 50 متر است که در صورت نیاز 100 متری این شیلنگ هم موجود است که به صورت 5 لایه در گروه بازرگانی صنعت کار موجود و قابل ارایه است. لانس سمپاش یکی دیگر از اجزاء سمپاش است که به دلیل پرکاربرد بودن آن باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. یکی از پرفروشترین برند لانس سم پاش باشاک ترکیه و جت است که هر دو مدل ذکر شده در گروه صنعت کار قابل ارائه می باشد.

قیمت فروش سمپاش زنبه ای برقی

به طور کلی قیمت سمپاش زنبه ای برقی نسبت به مدل بنزینی این سمپاش بالاتر است. دلیل بالا بودن قیمت این سمپاش الکتروموتور آن است. به دلیل متغیر بودن قیمت لوازم کوپل شده بر روی این سمپاش، پیشنهاد می شود جهت اطلاع از لیست قیمت و مشاوره جهت خرید با همکاران ما در گروه بازرگانی صنعت کار در تماس باشید.

قیمت فروش سمپاش زنبه ای برقی

گروه بارگانی صنعت کار وارد کننده انواع تجهیزات و ادوات کشاورزی است. فروش در این مجموعه به صورت عمده و تکی مقدور می باشد. شما عزیزان می توانید انواع این تجهزات را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه فرمایید. جهت اطلاع از لیست قیمت محصولات و مشاوره فنی رایگان با همکاران ما از طریق شماره تماس شرکت و انواع پیام رسان ها در تماس باشید.

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است