• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

الکتروموتور موتوژن تبریز

خانه  »  صنعتی   »   محصولات   »   الکتروموتور موتوژن تبریز

الکتروموتور موتوژن تبریز

الکتروموتور موتوژن تبریز | مشخصات فنی. فروش انواع الکتروموتور موتوژن تبریز تکفاز و سه فاز به همراه لیست قیمت 1403

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

5
(1)

شرکت موتوژن یکی از تولیدکنندگان بزرگ الکتروموتور در خاورمیانه است که در سال 1347 در تبریز تاسیس شده است. این شرکت با سابقه بیش از 50 سال، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان الکتروموتور در ایران و خاورمیانه است. این شرکت طیف گسترده ای از الکتروموتورها را در ولتاژها، قدرت ها و دورهای مختلف تولید و عرضه می کند. شرکت موتوژن تبریز محصولات خود را تحت لیسانس ایزو 9001 و 9002، CE تولید می کند. موتور های الکتریکی تولید شده در این شرکت در دو مدل تک فاز و سه فاز طراحی و تولید می شوند.

الکتروموتور موتوژن سه فاز دارای دورهای 750، 1000، 1500 و 3000 دور (RPM) عرضه می شوند که بدنه آن به صورت چدنی و آلومینیومی است. همچنین موتور های تک فاز این شرکت در دو مدل رله ای و کلاچ دار در دو دور 1500 و 300 به صورت دو خازن و خازن دائم وجود و قابل ارائه است.

انواع محصولات و الکتروموتور های موتوژن

انواع محصولات و الکتروموتور های موتوژن

شرکت موتوژن تبریز طیف گسترده ای از الکتروموتور را در دو مدل خانگی و صنعتی تولید و عرضه می نماید. برخی این محصولات که در گروه بازرگانی صنعت کار موجود است عبارتند از:

الکتروموتور سه فاز آلومینیومی: این الکتروموتورها در محدوده توان 0.09 تا 18.5 کیلووات ارائه می شوند و برای کاربردهایی مانند فن ها، پمپ ها، نوار نقاله ها و ماشین آلات صنعتی مناسب هستند.

الکتروموتور سه فاز چدنی موتوژن: این الکتروموتورها در محدوده توان 2.2 تا 500 کیلووات ارائه می شوند. از کابردهای این نوع موتور می توان به موارد سنگین تری نظیر کمپرسورها، بالابرها و ماشین آلات بزرگ صنعتی اشاره کرد.

الکتروموتور موتوژن تبریز تکفاز: این الکتروموتورها در محدوده توان 0.18 تا 3 کیلووات ارائه می شوند و برای کاربردهای خانگی گزینه مناسبی هستند. از کابردهای این مدل الکتروموتور می توان به موارد زیر اشاره کرد.

الکتروموتور موتوژن ضد انفجار: این الکتروموتورها برای استفاده در محیط های خطرناک مانند کارخانه های مواد شیمیایی، پالایشگاه ها و معادن طراحی شده اند.

الکتروموتور موتوژن سه فاز بدنه آلومینیومی

موتور الکتریکی سه فاز موتوژن بدنه آلومینیومی در فریم های 56 الی 160 تولید و عرضه می شوند. این مدل از الکتروموتور ها دارای توان 0.9 تا 18.5 کیلووات بوده که حداکثر توان 18.5 کیلووات در حداکثر 3000 دور RPM است از کابردهای این الکتروموتور می توان به مواردی نظیر استفاده در انواع پمپ های صنعتی، تجهیزات کشاورزی، انواع بالابره و سایر تجهیزات دیگر اشاره کرد. سایر مشخصات این الکتروموتور عبارت است از:

  • الکتروموتور سه فاز
  • دو دور و تک دور
  • ولتاژ: 380
  • جنس پوسته یا بدنه: آلومینیوم
  • درجه حفاظت: IP54
  • به صورت دائم کار
  • کلاس حرارتی موتور: F
  • فرکانس: 50H هرتز

الکتروموتور موتوژن تبریز سه فاز چدنی

موتور های سه فاز چدنی ساخت شرکت موتوژن یکی از با کیفیت ترین تولیدات این شرکت است. فریم این الکتروموتور ها در سایز های 100 دالی 355 طراحی و عرضه می شوند. الکتروموتور سه فاز چدنی شرکت موتوژن در مدل های زیر قابل ارائه می باشد.

  • 2 پل در توان 3 تا 250 کیلووات
  • 4 پل در توان 2.2 تا 630 کیلووات
  • 6 پل در توان 1.5 تا 500 کیلووات
  • 8 پل در توان 0.75 تا 400 کیلووات

الکتروموتور تکفاز موتوژن 2 خازن

یکی دیگر از محصولات تولید شده در شرکت موتوژن تبریز الکتروموتور تکفاز دو خازن است. جنس بدنه این الکتروموتور از آلومینیوم بوده که در سایز های 56 الی 112 موجود و قابل ارائه است. توان این محصول از 0.6 کیلووات تا 2.2 کیلووات بوده که در مدل های 2 پل و 4 پل قابل ارائه است. سایر مشخصات این الکتروموتور عبارتند از:

  • ولتاژ: 22 ولت
  • درجه حفاظت: IP54
  • دائم کار
  • کلاس حرارتی: F
  • فرکانس: 50h هرتز

الکتروموتور موتوژن تکفاز (خازن دائم)

یکی از پرفروشترین و معروف ترین محصولات شرکت موتوژن الکتروموتور تکفاز خازن دائم است. بدنه این موتور از جنس آلومینیوم بوده که در سایز های 56 الی 112 قابل عرضه است. توان الکتروموتور موتوژن تکفاز خازن دائم 0.9 کیلووات الی 2.2 کیلووات بوده  و گشتاور نامی آن 0.3 تا 21.88 نیوتون است. از کابردهای این نوع الکتروموتور می توان به مواردی نظیر استفاده در انواع بلوئرها، گرم کنندها و تهویه های مطبوع اشاره کرد.

مزایای استفاده از الکتروموتور موتوژن تبریز

الکتروموتورهای موتوژن تبریز به دلیل کیفیت بالا، راندمان بالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خوب، در ایران و خاورمیانه بسیار محبوب هستند. برخی از مزایای این الکتروموتورها عبارتند از:

  • راندمان بالا: این نوع الکتروموتور از مواد با کیفیت بالا و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته تولید می شوند که این امر باعث می شود راندمان آنها بالا باشد و مصرف انرژی آنها پایین باشد.
  • قیمت مناسب نسبت به سایر برندهای اروپایی: الکتروموتورهای موتوژن در مقایسه با الکتروموتورهای مشابه خارجی قیمت مناسب تری دارند.
  • خدمات پس از فروش خوب: شرکت موتوژن دارای شبکه گسترده ای از نمایندگی ها در سراسر ایران است و خدمات پس از فروش خوبی را به مشتریان خود ارائه می دهد. تمامی الکتروموتور های تولید شده در این شرکت دارای ضمانت و گارانتی می باشد.

قیمت الکتروموتور موتوژن

به طور کلی قیمت الکتروموتور موتوژن تبریز بنا به مشخصات فنی، توان، سایز و تکفاز و سه فاز بودن متغیر است. جهت اطلاع از لیست قیمت الکتروموتور موتوژن با همکاران ما در گروه بازرگانی صنعت کار در تماس باشید. این مجموعه تمامی محصولات این را شرکت با بهترین قیمت و در کوتاه ترین زمان در اختیار مصرف کنندگان عزیز در سراسر کشور عرضه خواهد کرد.

قیمت الکتروموتور موتوژن

نکات مهم در هنگام انتخاب و خرید

الکتروموتورهای موتوژن در انواع مختلفی از نظر توان، دور، ولتاژ و نوع بدنه ارائه می شوند. هنگام انتخاب الکتروموتور موتوژن، باید به نیازهای خود از قبیل تکفاز و یا سه فاز بودن آن توجه کنید. همچنین شما عزیزان می توانید جهت خرید خرید این محصول مشاوره فنی با همکاران ما از طریق انواع پیام رسان ها با شماره 09199098141 در ارتباط باشید.


باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است