• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

موتور فن کویل کانالی داکتی الکتروژن

خانه  »  انواع موتور فن کویل   »   موتور فن کویل کانالی داکتی الکتروژن

موتور فن کویل کانالی داکتی الکتروژن

5 (1) الکتروموتور فن کویل کانالی یا داکتی الکتروژن یکی از قویترین نوع دینام های فن کویل به شمار می رود. این نوع دینام به دلیل بالا بودن وات آنها گزینه بسیار مناسبی برای انواع فن کویل های کانالی به شمار می رود. موتور فن کویل داکتی الکتروژن ساخت کشور ایران بوده که برای انواع […]

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

5
(1)

الکتروموتور فن کویل کانالی یا داکتی الکتروژن یکی از قویترین نوع دینام های فن کویل به شمار می رود. این نوع دینام به دلیل بالا بودن وات آنها گزینه بسیار مناسبی برای انواع فن کویل های کانالی به شمار می رود. موتور فن کویل داکتی الکتروژن ساخت کشور ایران بوده که برای انواع فن کویل های 600CFM تا 2200 cfm مناسب است. این مدل از الکتروموتور به صورت دو شفت موجود و قابل ارائه است.

مشخصات فنی الکتروموتور فن کوئل داکتی الکتروژن

به طور کلی این مدل از الکتروموتور بر خلاف انواع دینام های دیگر که به صورت تک شفت و دو شفت تولید می شوند، این مدل ققط به صورت دوشفت تولید و عرضه می شود. این مدل از الکتروموتور کانالی فن کویل دارای دور یا RPM برابر با 1100 تا 1350 دور بوده که در وات های 180، 250، 360 و 600 وات تولید و عرضه می شود. قطر شفت این دینام 12.7و طول شافت 22.6 سانتی متر است. درجه حفاظت یا ip این دینام برابر با 22 بوده و فرکانس آن 50 هرتز است.

جهت اطلاع از لیست قیمت این محصول، مشاوره فنی و خرید موتور فن کویل با مشاورین ما در گروه بازرگانی صنعت کار در تماس باشید. این مجموعه به صورت کاملا تخصصی انواع موتور های فن کویل را در برندهای معتبر موجود و با بهترین قیمت در سراسر کشور عرضه می نماید. شما عزیزان می توانید از طریق انواع پیام رسان ایرانی و خارجی با شماره 09199098141 با این مجموعه به صورت 24 ساعت شبانه روز با ما در تماس باشید.


باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

2 بازدید

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است