• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

منبع تحت فشار امرا Emra

خانه  »  تاسیسات   »   منبع تحت فشار امرا Emra

منبع تحت فشار امرا Emra

فروش منبع، مخزن تحت فشار امرا Emra در سایز های 24، 60، 80 و 100 لیتری با ضمانت 24 ماهه با بهترین قیمت

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

5
(1)

یکی از محصولات آبرسانی جهت تامین آب در منازل منبع تحت فشار امرا مخزن Emra است. از عمده کابردهای این تجهیز تامین و بالابردن فشار پمپ آب در منازل، آپارتمان ها و شرکت ها است. منبع انبساط امرا Emra ساخت کشور ایران و تحت لیسانس کشور ترکیه با بالاترین کیفیت تولید و عرضه می شود. این مدل از منبع در سایز های مختلف 24لیتری، 50، 60، 80، 100، 150و 200 لیتری مناسب انواع پمپ آب تولید می شوند. منبع تحت فشار امرا در دو مدل درجه دار و بدون درجه موجود و تمامی سایز های آن در گروه بازرگانی صنعت کار موجود و قابل ارائه است.

مشخصات کلی منبع تحت فشار امرا

جنس دیافراگم در منابع تحت فشار امرا در تمامی حجم ها و سایزها از sefa ایتالیا بوده که یکی از گزینه های خوب برای انواع سیستم های آبرسانی و بوستر پمپ ها به شمار می رود. جنس بدنه این پمپ ها از فولاد مبارکه اصفهان بوده و نوع رنگ آن از اپوکسی پلی استر 3045 است که در مقابل زنگ زدگی و آفتاب خوردگی مقاومت بالایی دارد. رنگ داخل منبع تحت فشار امرا از جنس اپوکسی پلی استر است. تحمل دما در این منابع -10 درجه تا +99 درجه سانتی گراد بوده که کلیه ابعاد این محصول دارای 24 ماه ضمانت بدنه و فلنج و 6 ماه گارانتی تیوپ است.

مشخصات کلی منبع تحت فشار امرا

سایز تیوپ این منبع دارای استاندارد کشور ایتالیا بوده که دارای 3 فشار کاری 10، 16 و 25 بار تا سایز 5000 لیتری است.

جهت اطلاع دقیق از لیست قیمت منبع تحت فشار امرا و همچنین مشاوره فنی جهت خرید این محصول با همکاران ما در گروه بازرگانی صنعت کار در تماس باشید. این مجموعه به صورت کاملا تخصصی تمامی لوازم و تجهیزات تاسیسات را در بهترین برندها با بهترین قیمت در سراسر کشور عرضه خواهد کرد. تجهیزاتی نظیر:

همچنین شما عزیزان می توانید با انواع پیام رسان ها با شماره 09199098141 با این مجموعه در تماس بوده و درخواست خود را برای همکاران ما ارسال فرمایید.


باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

0 بازدید

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است