• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

چگونه مشکلات افت فشار پکیج دیواری را برطرف کنیم؟

خانه  »  بلاگ   »   چگونه مشکلات افت فشار پکیج دیواری را برطرف کنیم؟

چگونه مشکلات افت فشار پکیج دیواری را برطرف کنیم؟

تعمیر پکیج ، سرویس و آموزش راه اندازی آن و عوامل افت فشار آب در پکیج های سرمایشی و گرمایشی گروه بازرگانی صنعت کار

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

0
(0)

دلیل افت و پایین آمدن فشار پکیج متفاوت است و خراب شدن قطعات گوناگونی باعث بروز این مشکل می شود. در اینجا قصد داریم به این سوال که “چرا فشار بار کم می شود؟” پاسخ دهیم و علت پایین آمدن بار و بالا نرفتن فشار پکیج بوتان و ایران رادیاتور را بررسی کنیم .

در بیشتر ساختمان ها اکثر مهندسان برای راه اندازی سیستم گرمایشی ، پکیج و شوفاژ دیواری را انتخاب می کنند و به دلیل ظاهر زیبا و دارا بودن تمام اجزا در یک سیستم پکیج ، عیب یابی  سیستم از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

یکی از مشکلات عظیمی که اکثرا به آن برخورد می کنند ، کم شدن فشار می باشد که مشکلات گوناگونی از قبیل گرم نشدن آب ، سر و صدای زیاد و بسیاری از موارد دیگر را می کند. پکیج دیواری شما به دلایل زیادی می تواند فشار بار خود را از دست بدهد.

پکیج

افت فشار ممکن است در اثر نشتی مدار بسته یا نشتی آب که ممکن است بر اثر نقص اتصالات و یا سوراخ بودن رادیاتور ها باشد، رخ دهد. مشکل دیگر ممکن است از منبع انبساط ، هوای سیستم شما یا نشتی در خود لوله های گرمایشی باشد. حال با ما همراه باشد تا مهم ترین علت های افت و کم شدن بار پکیج آشنا شوید و در صورت تمایل به کسب دانش به صورت حرفه ای در این زمینه به می بایست دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری را به صورت حرفه ای بگذرانید.

یکی از نکاتی که در افت فشار باید به آن توجه کنید این است که پکیج هایی که بیشتر از 3 سال کار کرده اند به طور طبیعی هفته ای یکبار دارای افت فشار می شوند ولی پکیج های نو هر 3 هفته یکبار دچار این مشکل می شوند که در این شرایط بهتر است اطلاعاتی برای برطرف کردن این مشکل داشته باشید.

تعمیر پکیج

عوامل افت فشار آب

وقتی که شیر پرکن پکیج خراب می شود شما با کاهش و افزایش فشار بار مواجه می شوید در واقع کاهش فشار و افزایش فشار با سرعت بسیار کم اتفاق می افتد در نتیجه در این شرایط شما با کم شدن فشار بار مواجه می شوید که در این صورت شیر پر کن که زیر پکیج قرار دارد باید تعویض گردد.

علت دوم پایین بودن فشار پکیج : باز ماندن شیر پر کن

در بعضی از مواقع وقتی شیر پرکن را جهت تنظیم فشار بار باز می کنید، فراموش می کنید که شیر را ببندید. در صورتی که این شیر باز باشد، هنگام استفاده از آب گرم فشار آب به شدت کم می شود و در نتیجه دستگاه خاموش می شود و یا اگر شیر باز بماند ممکن است اگر فشار آب شهری کم شود دستگاه با افت شدید فشار مواجه شود. در این صورت اول باز و بسته بودن شیر پر کن را تست کنید. شیر پر کن در حالت ساعتگرد بسته و در حالت پادساعتگرد باز می باشد.

علت سوم افت بار پکیج دیواری : خراب بودن منبع انبساط پکیج

منظور از خراب بودن منبع انبساط ، سوراخ بودن و یا باد نداشتن آن است. یکی از مشکلات اصلی و شایعی که اکثر مصرف کنندگان با آن مواجه می شوند و در کلاس آموزش تعمیر پکیج دیواری به طور مفصل روی آن کار می شود، مشکل منبع انبساط است که با خراب بودن منبع انبساط در این دو حالت سوراخ بودن و باد داشتن ، شما با کاهش و یا افزابش فشار مواجه می شوید. البته زمانی موجب افزایش فشار می شود که شما درجه را بر روی 60 درجه به بالا تنظیم کرده باشید.

علت چهارم کم کردن فشار بار در پکیج دیواری: نشتی آب پکیج 

مشکل نشتی آب که همان مسئله نشتی مدار بسته است، یکی از دلایل اصلی کم بودن فشار بار، نشتی آب می باشد حتی اگر نشتی خیلی کم باشد و در طی چندین روز آب کمی نشت کند باعث افت فشار بسیاری می شود که این نشتی از رادیاتور یا لوله های گرمایی می تواند باشد.


باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام

جهت هر گونه سوال با متخصصین گروه صنعت کار تماس حاصل فرمایید

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است