• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

ساید چنل شوفو SHOWFOU

خانه  »  ساید چنل   »   ساید چنل شوفو SHOWFOU

ساید چنل شوفو SHOWFOU

ساید چنل شوفو SHOWFOU ساخت کشور تایوان بوده و یکی از ساید چنل های سبک و با دوام است. این مدل از ساید چنل در دو حالت مکش و دهش قابل استفاده بوده و از دلایل سبک بودن آن پوسته آلومینیومی این ساید چنل است.

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

0
(0)

ساید چنل شوفو SHOWFOU ساخت کشور تایوان بوده و یکی از ساید چنل های سبک و با دوام است. این مدل از ساید چنل در دو حالت مکش و دهش قابل استفاده بوده و از دلایل سبک بودن آن پوسته آلومینیومی این ساید چنل است. مثل اکثر ساید چنل های دیگر در دو مدل تک پروانه و دو پروانه قابل عرضه است. به دلیل ساختار این تجهیز یکی از انواع ساید چنل است که به صورت دائم کار می توان از آن ساتفاده کرد.

مشخصات و ویژگی های ساید چنل SHOWFOU

از ویژگی های ساید چنل شوفو می توان به موارد زیر شاره کرد.

  • قیمت پایین و مقرون به صرفه
  • سبک بودن و راحتی جهت نقل و انتقال به دلیل ساختار آلومینیومی
  • دارای تنوع در فشار و تولید دبی
  • قابل کار کرد دائم کار
  • آلودگی صوتی کم در هنگام کار
  • قابلیت کارکرد در حالت مکش و دمش
مشخصات و ویژگی های ساید چنل SHOWFOU

ساید چنل شوفو در حالت دمش می تواند فشاری بین 10 الی 360 میلی بار تولید کند. همچنین فشار مکش این مدل ساید چنل برابر با 10- تا 220- است. دبی تولیدی ساید چنل SHOWFOU از 10 تا 1200 متر بر ساعت بوده و سایز ورودی و خروجی آن از 1 الی 4 اینچ است. الکتروموتور ساید چنل بلوئر SHOWFOU از 0.2 کیلووات الی 11 کیلووات بوده که به ضورت تک فاز و سه موجود و قابل ارائه می باشد. همچنین در ورودی این ساید فیلتری تعبیه شده که ورود انواع اجسام خارجی و گردو خاک به داخل هوزینگ جلوگیری می کند.

کابرد ساید چنل شوفو SHOWFOU

از کابردهای این مدل ساید چنل می توان ب مواردی نظیر استفاده در انواع استخر و حوضچه های پرورش ماهی و انواع آبزیان، تصفیه خانه های آب و فاضلاب، صنایع نساجی، صنایع پتروشیمی و ماشین آلات شیشوی بطری اشاره کرد. جهت اطلاع از لیست قیمت ساید چنل شوفو SHOWFOU و مشاوره جهت خرید این تجهیز با همکاران ما در گروه بازرگانی صنعت کار در تماس باشید. گروه بازرگانی صنعت انواع ساید چنل را در برندهای معتبر نظیر گرینکو، زیمنس و استریم را موجود و در سراسر کشور با بهترین قیمت خدمت مشتریان عزیر ارسال می نماید.

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است