• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

بخاری برقی کم مصرف

خانه  »  بلاگ   »   بخاری برقی کم مصرف

بخاری برقی کم مصرف

معرفی و فروش انواع بخاری برقی کم مصرف ارزان قیمت فن دار و ساده برندهای هیتر و کرسی برقی آراسته، برفاب فرید اخوان قیمت خرید.

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

0
(0)

با شروع زمستان و فصل سرما یکی از تجهیزات مهم برای گرما بخشیدن به محیط بخاری برقی می باشد. البته لازم به ذکر است که در شروع فصل سرما تجهیزات مختلفی جهت ایجاد گرما برای محیط خانه یا محل کار وجود دارند. تجهیزاتی مانند فن کویل ها، بخاریهای گازی، نفتی و کولر های گازی. تمامی این تجهیزات مزایا و معایبی دارند مانند سوخت مصرفی، نبود منبع تغذیه و نبود امکانات کافی برای نصب این تجهیزات. بخاری برقی کم مصرف از تجهیزاتی است که به راحتی می توان بدون قطعات جانبی و بدون هیچ گونه سوختی ان را نصب کرده و به راحتی از آن استفاده کرد.

این تجهیز برخلاف نوع گازی بدون دود بوده و کاملا با محیط زیست سازگار می باشد. از محسنات مهم این تجهیز عدم استفاده از قطعات جانبی می باشد. به عنوان مثال شما اگر بخواهید برای منزل یا محیط کار خود از بخاری های گاز سوز استفاده کنید باید به همراه آن از لوله جهت تخلیه دود حاصل از سوخت بخاری و یا شلنگ و اتصالات جهت نصب بخاری استفاده کنید. ولی با استفاده از بخاری برقی شما از لوازم بی نیاز خواهید شد. فقط کافیست دستگاه را به پریز وصل کرده، آن را روشن کنید و از گرما آن در فصل زمستان لذت ببرید.

عملکرد بخاری برقی کم مصرف

بخاری یا هیتر برقی انرژی الکتریسته را گرفته و آن به انرژی گرمایی تبدیل می کند. مصرف برق این تجهیز نسبت به سایر تجهیزات بالاتر بوده به همین دلیل از این وسیله بیشتر کمک دهی برای گرم کردن فضا و یا در شرایطی که به سوخت دیگر نظیر گاز یا نفت نبوده این از این تجهیر استفاده می شود. لازم به ذکر است با گذشت زمان مدل های جدید با طراحی های بهتری نسبت به مدل های قدیمی با مصرف برق کمتری تولید و عرضه می شوند. در ادامه شما را با بهترین و پرفروشترین انواع بخاری برقی کم مصرف در بازار آشنا خواهیم کرد

بخاری برقی فن دار آراسته

این محصول مصرف انرژی پایینی دارد و در فصل زمستان باعث گرم شدن یکنواخت محیط منزل و کار می شود. یک فن در این محصول تعبیه شده که باعث پرتاب گرمای حاصل از دستگاه به اطراف می شود. از این رو این محصول را با عنوان بحاری برقی فن دار می شناسند. بخاری برقی آراسته دارای درجه مصرفی A بوده و یکی از کم مصرف ترین هیتر ها در نوع خود می باشد.

بخاری برقی آراسته

برفاب

برفاب یکی از برندهای محبوب و پرفروش در انواع بخاری برقی می باشد. این محصول مهجز به ترموستات بوده و به همین دلیل مصرف انرژی پایینی دارد. این محصول هم به صورت فن دار و ساده قابل عرضه می باشد. فن بخاری برقی برفاب کاملا بی صدا بوده و مانعی برای استراحت و آرامش شما نخواهد شد. از این محصول هم به صورت رو میزی و هم روی زمین به راحتی می توان استفاده کرد. از ویژگی های بخاری برقی برفاب می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دارای رده انرژی A
  • دارای ترموستات ایمن
  • تنظیمات حرارتی
  • قابل نصب بر روی میز و استفاده زمینی
  • نوع المنت شیشه ای

اخوان فرید

بخاری برقی اخوان فرید یکی از کم مصرف ترین این محصولات در بازار می باشد. قطعات استفاده شده در این تجهیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین اگر قصد خرید بخاری برقی ساده ارزان قیمت را دارید این محصول یکی از اقتصادی ترین در بین برندهای موجود در بازار می باشد. از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دارای 3 المنت از جنس سفال بسیار با کیفیت
  • جنس بدنه مرغوب
  • دوعدد کلید قطع و وصل کن
  • سیم و کابل با کیفیت بالا

انتخاب بخاری برقی

انتخاب بخاری برقی متناسب با محیط کار و منزل به چندین عامل بستگی دارد. در اینجا به مهمترین آنها خواهیم پرداخت.

  • عوع هیتر برقی: در کل بخاریهای برقی به دو دسته فن دار و ساده تقسیم می شوند. مدل فن دار این تجهیر گرما را با سرعت و صورت یکنواخت در محیط ساتع می کنند. همچنین مدل ساده آن گرما را به صورت مستقیم تولید کرده و به همین دلیل برای محیط های کوچکتر مناسب می باشند.
  • قدرت: قدرت بخاری برقی با توان این تجهیز محاسبه می‌شود. توان هیترهای برقی معمولاً بین 1000 تا 2500 وات است. هر چه این توان بیشتر باشد گرمای بیشتر تولید خواهد شد.
  • میزان برق مصرفی: یکی از مهمترین عوامل جهت انتخاب هیترهای برقی میزان مصرف آن است. هر چه قدر توان این تجهیز بالاتر باشد مصرف برق آن بیشتر خواهد شد.
  • سایر امکانات: در بعضی از این تجهیزات امکاناتی نظیر تنظیم درجه حرارت، تایمر و گرداننده فن وجود دارد.
انتخاب بخاری برقی

معمولا برای محیط های کوچک از بخاری برقی ساده، برای محیط های بزرگ از نوع فن دار این تجهیز استفاده می شود. همچنین اگر میزان برق مصرفی برای شما مهم می باشد می توانید از مدل کم مصرف این محصول استفاده نمایید. در صورت داشتن امکانات بیشتر، هیتر هایی دارای تنظیم درجه حرارت، تایمر جهت خاموش و روشن شدن اتوماتیک سیستم و فن گردان در بازار موجود می باشد.

قیمت خرید هیتر یا بخاری برقی

قیمت بخاری برقی نسبت به مدل، توان و نوع فن دار و ساده این محصول متغیر می باشد. به عبارتی مدل فن دار این محصولات گرانتر، هیتر های برقی با توان بالا گرانتر از تجهیزاتی با توان پایین می باشد. جهت خرید و قیمت دقیق این تجهیزات می توانید با گروه بازرگانی صنعت کار و یا فروشگاه شاهین استور در تماس باشید.

قیمت خرید هیتر یا بخاری برقی

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است