• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

مزایا و معایب گیربکس صنعتی دسته دوم

خانه  »  بلاگ   »   مزایا و معایب گیربکس صنعتی دسته دوم

مزایا و معایب گیربکس صنعتی دسته دوم

خرید گیربکس صنعتی دسته دوم مزایا و معایب آن. مشخصات گیربکس صنعتی قیمت فروش گیربکس صنعتی دسته دوم و استوک

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

0
(0)

گیربکس صنعتی دسته دوم مانند نو آکبند آن یکی از قطعات مهم انتقال قدرت موتور به دستگاه می باشد. خرید گیربکس دسته دوم مزایا و معایبی دارد که در ادامه این مطلب به آن می پردازیم.  گیربکس صنعتی در صنایع مختلف از جمله کارخانجات کاربرد فراوانی دارد. با توجه به قیمت زیاد این گیربکس ها بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان جهت خرید این محصول به نوع استوک یا دسته دوم این محصول گرایش پیدا می کنند.

سوالی که پیش می آید این است، که آیا خرید دسته دوم گیربکس صنعتی کار درستی است یا خیر. بی شک خرید دسته دوم هر محصولی مزایا و معایبی دارد. در این مقاله ابتدا با کارکرد، مزایا و معایب گیربکس صنعتی دسته دوم آشنا خوایم شد.

کاربرد گیربکس های صنعتی چیست؟

گیربکس صنعتی یکی از تجهیزات مهم و حیاتی در صنایع مختلف است. این سیستم شامل تعداد زیادی چرخ دنده دوار است که باعث ایجاد گشتاور و انتقال نیرو به دستگاه شما می‌شود. از کاربردهای گیربکس صنعتی دسته دوم و یا آکبند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • صنایع تولید کاغذ
  • صنایع نفت و گاز
  • صنعت پتروشیمی
  • نوارنقاله ها
  • بالابرها
  • صنایع نورد و فولاد
کاربرد گیربکس های صنعتی چیست؟ | دسته دوم

مزایای خرید گیربکس صنعتی دسته دوم

مهمترین مزایای خرید گیربکس صنعتی دسته دوم یا استوک پایین بودن قیمت آن می باشد. گیربکس های صنعتی معمولا با توجه به برند بودن آنها که معمولا مدل های مرغوب آن تولید کشورهای مطرحی مانند sew آلمان، برند های ایتالیایی می باشد قیمت بالایی دارند. یکی دیگر از دلایل بالا بودن قیمت گیربکس های صنعتی وزن آن می باشد که برخی از مدل های آن به وزن یک تن الی چن تن هم می رسند. از این رو خرید گیربکس صنعتی دسته دوم میتواند مقرون به صرفه باشد.

معایب خرید دسته دوم این محصول

تا اینجای مطلب با مزایای خرید گیربکس صنعتی دسته دوم آشنا شدیم و اینکه پی بردیم از نظر قیمت مقرون به صرفه می باشد که نوع دسته دوم این محصول را خریداری کنیم. اما باید بدانیم که خرید هر محصولی به صورت دسته دوم آن را تهیه می کنیم معایبی هم دارد. یکی از معایب خرید دسته دوم این محصول خرابی آن به دلیل کارکرد زیاد آن می باشد. این گیربکس ها به دلیل داشتن چرخ دنده های فراوان می تواند به دلیل کارکرد بالا و نگهداری نا مناسب باعث خرابی شوند.

در هنگام خرید گیربکس صنعتی دسته دوم یا ساتوک کابران و مصرف کنندکان این محصول نمی دانند که این تجهیز چه مقدار کار کرده و یا چه معایبی دارد. پس بهتر است قبل از خرید دسته دوم این گیربکس ها حتما با یک کارشناس یا متخصص مشورت نمایید. گیربکس های صنعتی به دلیل داشتن چرخ دنده های فراوان و فشاری که در هنگام کارکرد بر روی آنها وارد می شود مرتبا نیاز به سرویس و نگهداری دارند.

یکی از شرایط نگهداری گیربکس های صنعتی روعن کاری منظم این تجهیز می باشد که این امر باعث طول عمر بالا و راندمان کاری بهتر می باشد. حتما ویسکوزیته و یا غلظت روغن گیربکس ها را چک کرده و در صورت کم شدن آن از روغن مناسب گیربکس صنعتی استفاده نمایید.

قیمت گیربکس صنعتی استوک

قیمت گیربکس صنعتی دسته دوم و استوک نسبت به مدل آکبند و کارنکرده آن بسیار پایین تر می باشد. خرید این گیربکسها کاملا مقرون به صرفه بوده و در عین حال نیاز دانش فنی و مهارت دارد. گیربکس دارای استحلاک و دارای عمر مفید مصرف دارند که در زمان خرید باید از نظر فنی کاملا تایید شوند.

قیمت گیربکس صنعتی دسته دوم | استوک

باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است