• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

درباره شرکت میکسان

خانه  »  بلاگ   »   درباره شرکت میکسان

درباره شرکت میکسان

درباره شرکت میکسان ترکیه و آشنای با محصولات و همچنین تاریخچه برند miksan بررسی استانداردهای شرکت میکسان ترکیه

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

0
(0)


شرکت میکسان یکی شرکت های بزرگ صنعتی ترکیه ای است که در سال 1977 در شهر هاسکوی ترکیه تاسیس شد. این شرکت در ابتدا به تولید موتورهای الکتریکی قفس سنجابی می پرداخت. اما در سال های بعد به تولید محصولات دیگری مانند پمپ های غوطه ور، موتورهای ویبره و الکتروموتورهای ضد انفجار نیز گسترش یافت.

امروزه شرکت میکسان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی در ترکیه است و محصولات آن در بیش از 70 کشور جهان به فروش می رسد. این شرکت دارای دو کارخانه تولیدی در ترکیه و بلغارستان است و بیش از 1000 نفر در آن مشغول به کار هستند.

استاندارهای شرکت میکسان

شرکت میکسان محصولات خود را با رعایت استانداردهای بین المللی تولید می کند و به کیفیت محصولات خود بسیار اهمیت می دهد. این شرکت همچنین دارای گواهینامه های ISO 9001 و ISO 14001 است که نشان دهنده کیفیت بالای محصولات و رعایت استانداردهای زیست محیطی توسط این شرکت است.

محصولات شرکت miksan

محصولات شرکت میکسان در صنایع مختلفی مانند کارخانجات تراشکاری، کشاورزی، صنعت نفت و گاز و صنایع غذایی کاربرد دارند. این تجهیزات به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش خوب، مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند.

محصولات شرکت miksan

از مهمترین تولیدات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • الکتروموتورها
  • پمپ های غوطه ور نظیر پمپ آب صابون
  • موتورهای ویبره
  • الکتروموتورهای ضد انفجار
  • الکترو پمپ ها
  • پمپ های طبقاتی

شرکت miksan ترکیه به دنبال توسعه محصولات خود و گسترش بازارهای هدف خود است. این شرکت در حال حاضر در حال سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه است تا بتواند محصولات جدیدی با کیفیت بالاتر و عملکرد بهتر تولید کند. گروه بازرگانی صنعت کار به دلیل استقبال مشتریان از برند میکسان انواع محصولات این شرکت را نظیر پمپ های آب صابون، الکتروموتور و پمپ های طبقاتی را موجود کرده و در سراسر کشور عرضه می نماید.


باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید.

اینستاگرام

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است