• ادرس: سعدی جنوبی - کوچه فخرایی - پاساژ صدقی نژاد- طبقه همکف - پلاک 11
  • شماره تماس : 33933474-36614270

انتخاب موتور فن کویل

خانه  »  بلاگ   »   انتخاب موتور فن کویل

انتخاب موتور فن کویل

موارد مهم جهت انتخاب موتور فن کویل. برای خرید و انتخاب موتور فن کویل تک شفت و دو شفت بودن و همچنین برندهای این تجهیز حایز اهمیت است

تحویل فوری
خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
مشاوره

0
(0)

موتور فن کویل یکی از مهمترین و اساسی ترین قطعات فن کویل است. انتخاب موتور مناسب برای فن کویل تاثیر مستقیم و به سزایی بر عملکرد و کارایی این دستگاه دارد. بهتر است قبل از انتخاب موتور مناسب مدل و برند فن کویل خود را بررسی کنید. همچنین وات و قطر شفت و تک شفت یا دو شفت بودن الکتروموتور جهت انتخاب موتور فن کویل نقش تعیین کننده ای دارد.

در هنگام انتخاب و خرید موتور فن کویل عوامل متعددی وجود دارد از مهمترین این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

موارد مهم جهت انتخاب موتور فن کویل

  • توان موتور:

توان موتور فن کویل با واحد اسب بخاری یا کیلو وات اندازه گیری می شود. توان الکتروموتور باید مناسب با ظرفیت فن کویل باشد. در صورتی که توان موتور بیش از حد باشد، باعث افزایش مصرف برق می شود و در صورتی که توان دینام کمتر از حد نیاز باشد باعث کاهش عملکرد فن کویل می شود.

  • دور ینام فن کویل:

دور موتور با واحد اندازه گیری RPMدر دقیقه اندازه گیری می شود. RPM موتور فن کویل میزان چرخش پروانه تعیین می کند. دور موتور فن کویل معمولا بین 850 تا 1300 دور در دقیقه است.

  • نوع الکتروموتور:

نوع موتور فن کویل یکی از دیگر موارد مهم جهت انتخاب این تجهیز می باشد. موتور فن کویل ها معمولا به دو دسته تک شفت و دو شفت تقسیم می شوند که یک یا دو عدد پروانه فن کویل بر آنها نصب می شوند. همچنین قطر و طول شفت هم برای انتخاب آن حائز اهمیت می باشد.

موارد مهم جهت انتخاب موتور فن کویل

یکی دیگر از موارد مهم جهت انتخاب موتور فن کویل نوع برند این الکتروموتور می باشد. برند های مختلفی در بازار وجود دارند که مهمترین آنها عبارتند از.

تمامی این برندها از با کیفیت ترین نوع موتور فن کویل های موجود در بازار است که در گروه بازرگانی صنعت کار موجود و قابل ارایه می باشد.


باعث افتخاره که مارا در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید

اینستاگرام

امتیاز به محصول و پست

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنعت کار است